Pagina's

zaterdag 24 oktober 2009

Merry Christmas


Hallo allemaal......

Dit keer had ik een andere uitdaging....van astrid kreeg ik een envelope met wat spulletjes erin en daar moest ik wat van maken !

Nou zo gezegd zo gedaan.... ik had eigenlijk heel gauw een idee hoe ik het hebben wou..en het was wat passen en meten....maar dit is het resultaat.


De kaart is 15 x 15 cm van rood cardstock,het papier is van SEI. De stempel is deze keer van Marianne Design,en ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden nummers: 130-170-410-650-710.

De creme kleurige ovaal is een linnen oplegkaart van Hobby & craft,daar heb ik op de gladde kant de stempel op afgedrukt.De mooie Merry Christmas lint heb ik dus van astrid ontvangen.

Verder heb ik stickles gebruikt in de kleuren xmas red,holly,goud en wit.

Bloemen van prima marketing E line, papieren roosjes en hulstblaadjes.


Ben erg benieuwd hoe astrid en jullie allemaal..... de kaart zullen vinden??

Tevens bedankt voor alle leuke reacties op wat we plaatsen op de blog, leuk om te lezen !!


Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

astrid zei

Hoi Vera

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik ben trots op je, leuk gedaan.

Groetjes Astrid

chantal zei

hoi vera
erg leuke kaart;)
super gedaan(Y)
liefs chantal