Pagina's

donderdag 22 oktober 2009

Santa is coming to Town


Hallo allemaal,

Vandaag wou ik jullie verassen met een kerstkaartje.

Deze kaart heb ik gisteren gemaakt, en ben er erg blij mee !! Bij deze kaart geen twijfels !!

De kaart is 13,5 x 13,5 cm van bordeaux cardstock, en het papier is van basic grey paperpad Eskimo kisses. Deze is net uitgebracht.

De stempels zijn van magnolia,van een oudere kerst serie.

Het is weer ingekleurd met Derwent coloursoft potloden nummers : 130-170-180-210-410-600-630-670.

Op de kado en de engelen vleugels heb ik stickles gebruikt : zilver-goud en wit.

Verder heb ik gebruikt prima marketing bloem, papieren roosjes, meeldraden roze, sprieten met parels en takjes gemaakt met een pons .


Veel plezier met kijken!!

Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

chantal zei

hoi vera
erg leuke kaart heb je weer gemaakt;)
erg leuk ingekleurd ook;)
liefs chantal

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Nou ik vind hem erg mooi hoor!
Niks mis mee.

Groetjes marianne

creacora zei

hoi nou ik vind hem helemaal top niks meer aan veranderen het stempeltje is nog steeds erg leuk !!