Pagina's

zaterdag 10 oktober 2009

Verjaardagskaart Anne







Zo vandaag super leuke verjaardagskaart die ik voor Astrids ( van creashop Duymelot) nichtje heb gemaakt.
Bij een demo die ik daar gegeven heb, vond ze steeds een bepaalde kaartje mooi,dus ik beloofde haar een kaartje te maken.
Ze had de voorkeur voor deze twee tilda stempels en de Basic grey bittersweet papier.....dus een tijdje later was ik toevallig een kaartje voor haar aan het maken ,toen ik hoorde dat ze gauw jarig was.
Het was even doorwerken om het op tijd af te hebben,maar precies op de dag zelf viel het op de deurmat bij Anne. Ze was er super blij mee en compleet verrast.
De kaartje komt uit de Cards only nummer 9, de papier is dus van Basic grey Bittersweet ,afgewerkt met stickles,prima marketing bloemen en spacers en brads. En wat swirls, en natuurlijk ingekleurd met derwent coloursoft potloden.
de meeste gebruikte materialen zijn te krijgen bij http://www.duymelot.nl/
Kaartje is gemaakt door Vera van Delft.

1 opmerking: