Pagina's

dinsdag 12 januari 2010

A day to Celebrate



Gisteravond heb ik dit kaartje gemaakt met een bijbehorende sketch. Mocht je het een leuke layout vinden dan kun je aan de slag met de sketch.
De basiskaart is een dubbele roomwitte kaart van 13,5 x 13,5 cm. Snij alle delen op maat en plak ze in de volgorde A t/m D op de kaart. Deel C overlapt een stukje deel B en deel E overlapt een stukje van deel D. Vervolgens plak je het label, stempelafdruk en de gestempelde tekst op de kaart.

Ben zelf een grote fan van de paperpads van Basic Grey, het papier is uitermate geschikt voor het maken van scrapkaarten, alles mooi op elkaar afgestemde en kleine motieven.Voor dit kaartje heb ik gekozen voor Basic Grey "Porcelain".
Magnolia stempel is ingekleurd met Prisma Color Pencils. Hier en daar wat accentjes aangebracht met Stickles glitterlijm.
Bij dit kaartje heb ik ook gebruik gemaakt van de naaimachine.

groetjes, Monique

2 opmerkingen:

verascrap zei

Hoi Monique,
super leuk kaartje hoor, en net zoals jij ben ik ook een grote fan van basic grey papier.
Leuk die sketch..ga ik ook eens mee aan de gang.
groetjes van je "collega designer" Vera

chantal zei

hoi monique
wat een schitter mooi kaartje zeg
groetjes chantal