Pagina's

zaterdag 2 januari 2010

Happy new Year


Hallo allemaal,

Zo allereeerst iedereen een heel gelukkig nieuw jaar gewenst, hopelijk wordt het een hele creatieve 2010 !!


De eerste kaartje in het nieuwe jaar,die ik gemaakt heb tijdens de kerst/nieuwjaar.

De kaart is 13,5 x 13,5 cm van cardstock. De papier is van Basic Grey paperpad Bittersweet, de roze strook heb ik bewerkt met de martha stewart pons "Doily Lace".

De afdrukje/stempel is van de magnolia winterkit 2009, die hopelijk binnenkort bij Astrid te bestellen is....

Een hele leuke tilda, zo met de schoentjes met hakken...super!!


Ik heb het weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden, en heb de mouw en strook van de jurk gestempeld op een bedrukt stukje papier en uitgeknipt....zodat het net weer eens wat anders is....en het papier komt er weer in terug.

De tekst stempel is van magnolia..oudere serie.

Verder heb ik gebruikt stickles,plakparels van prima marketing,organza lint, bedel,hortensia bloem van prima marketing, papieren bloem,en takjes met de pons gemaakt.


Groetjes, vera

2 opmerkingen:

astrid zei

Hoi Vera

Dat is weer een goed begin voor 2010.Ik ga morgen ook lekker weer aan de knutsel, alhoewel, het ook wel aantrekkelijk is om naar buiten te gaan, er is hier vanavond een flink pak sneeuw gevallen.
ben je weer een beetje opgeknapt?
Groetjes en nog de allerbeste wensen voor 2010.
Astrid

chantal zei

hoi vera
wat een schitterend kaartje
groetjes chantal