Pagina's

donderdag 7 januari 2010

Loving wishes


Hallo, vandaag weer een kaartje voor jullie !

Na wat kerstkaarten was ik wel weer toe aan een hele andere soort kaart te maken.

Gelukkig weer wat met nieuwe stempels.

Dit kaart is 13,5 x 13,5 cm en de papier is van Basic grey paperpad Nook en Pantry,die niet zolang geleden uit is gekomen.

Ik blijf nu eenmaal een grote fan van basic grey, al jaren!! Ze hebben zulke aparte series en mooi op elkaar afgestemd.

De tilda en de tekst stempel zijn van de magnolia winterkit, die hopelijk binnenkort in de winkels te krijgen zijn!! De label is ook van magnolia ,collectie 2009.

Het is weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

De andere materialen wat ik heb gebruikt zijn, plakparels, klein satijnen strik met koper kleurig bedel,uitgeponste takjes, prima marketing hortensia bloem,papieren bloem en stickles.

Tussen de twee bloemen heb ik een grote koper kleurig spacer gebruikt,die bloemen takjes heeft, super mooi,die ik een tijdje geleden gekocht heb.


Ik heb nu een Cuttelbug bij Astrid besteld , de mooie nieuwe roze, en hoop die binnenkort te krijgen , dan kan ik de nestabillities gebruiken, dat lijkt me echt super mooi,weer eens wat anders, verheug me er echt op.....hopelijk komt het op tijd voor mijn verjaardag...nog 16 nachtjes....!!!!!


Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

nou ik vind hem weer super!!!

chantal zei

hoi vera
wat een schitterend kaartje
ik wens je alvast heel erg veel plezier met je cuttlebug ik heb de groenen al bijna 2 jaar en kan niet meer zonder hihi
groetjes chantal

creacora zei

hoi mooi kaartje meis en die cuttlebug is eigelijk onmis baar voor ons knutselaars