Pagina's

zondag 21 februari 2010

Best Wishes kado doos




Hallo, vandaag heb ik weer een bijdrage voor de blog.


Deze keer weer een kado doosje, maar heel anders.


De kado doosje kun je bij astrid kopen (creashop duymelot).Ze zijn gewoon kant en klaar. Het papier is van Magnolia, het zijn de Christmas angels en de White lace.


Voor de achtergrond van de tilda heb ik mijn cuttlebug gebruikt, de Spellbinders Nestabilities Labels Eight. De randen van de label heb ik bewerkt met bruine chalk.


De stempel/afdrukje is van magnolia de nieuwste collectie rasing the ceiling.


Ik heb het weer ingekleurd met Copic Ciao markers nummer: E00-E02-E04-E21-E35-R00-R02-W5-0.


De truitje van de tilda heb ik bewerkt met de blender om het wat lichter te maken.


Ik had veel moeite om een leuke afdrukje en kleuren te vinden voor deze doos...maar uiteindelijk ben ik nu erg tevreden.


Wat ik verder gebruikt heb zijn : tekst stempel van Lizzie Anne Design, creme zijde bloem, Prima marketing bloem ,papieren roosje, plakparels swirls en beige kant.




Bedankt voor het kijken!!
groetjes, Vera

2 opmerkingen:

creacora zei

nou ik vind hem schitterend !!!

Neline zei

Hij is prachtig geworden Vera!
Het is al een kado om zo'n doos te krijgen.

groetjes
Neline