Pagina's

zondag 14 februari 2010

Valentine kado doos met Magnolia







Hoi allemaal , vandaag is mijn bijdrage een lieve valentine kado doosje.

Dit doosje is gewoon een bestaande kado doosje die je bij Astrid kunt kopen, die heb ik beplakt met het mooie papier van making memories, Love Struck.Ook te koop bij astrid.
Van 1 van deze vellen komt de tekst vanaf...een super leuke vel vol met zulke teksten!!
De stempels zijn weer van magnolia, de tulp tilda heb ik gemaskerd op de tulp bloem stempel.
Heb deze combinatie vaker gekleurd op een kaartje, en blijf het een leuke setje vinden,een van mijn favoriete tildas.
Ik heb het ingekleurd met Copic Ciao Markers nummers: E11-E21-E35-E37-G94-RV000-RV02-RV10.
Het is wel verslavend hoor dat kleuren met de copics.....maar ik heb al weer een afdrukje liggen die ingekleurd is met derwent potloden !!
Verder heb ik gebruikt : wit organza lint,plakparels van prima marketing, prima marketing bloemen, papieren roosje,stickles, glimmermist en takjes die ik uitgeponst heb.


Bedankt voor het kijken!!
Groetjes, Vera



5 opmerkingen:

monique zei

Hoi Vera, wat een ontzettend leuk doosje heb je ervan gemaakt!

groetjes, Monique

creacora zei

hij is Top Vera en het kleuren met de copics gaat je al goed af Top !!!

chantal zei

hoi vera
wat een super leuk doosje
echt helemaal gaaf
liefs chantal

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Wat een ontzettend lief doosje en ja de Tilda is geweldig he?
ik heb haar als 1e stempel aangeschaft en vind het echt zo'n lief stempeltje... je kan er veel mee doen.
Mooi papier hoor.

Groetjes marianne

Gusta zei

wat een lief doosje

groetjes Gusta