Pagina's

dinsdag 23 maart 2010

Copic Certificaat


Hallo allemaal,

Vandaag even van mij een kleine verslag van de super leuke en leerzaam Copic Certificeringsprogramma van colart, die Astrid en ik gisteren in Apeldoorn hebben gehad!!

Was gisteren te moe om nog iets erop te zetten!!

We hebben een hele leuke dag gehad , die bijzonder leerzaam was, met veel verschillende technieken, informatie over de copics en papiersoorten, en ook een leuke artistieke gedeelte.

Ik heb er ontzettend veel van opgestoken....en heb nu een hoofd vol met hele leuke dingen om uit te proberen, zodra ik er tijd voor kan vinden.

Ook hebben we gisteren wat leuke dingetjes gemaakt, die ik nog wil afmaken en dan komen ze op de blog te staan!!

Na een dag vol met theorie en workshops, kregen we op het einde onze copic certificaat.....waar we dan ook super trots en blij mee zijn!!


Ik wil dan ook Dinie, Agitte, en Nicole bedanken voor de geslaagde dag!!


groetjes, Vera

3 opmerkingen:

creacora zei

gefeliciteerd Vera ben benieuwd naar je volgende werkstuk !
rust nu maar effe lekker uit !
groetjes Cora

chantal zei

wouw super vera
gefeliciteerd
liefs chantal

Linda van der Lans. zei

OOhhhhhh ik ben gewoon jaloers zou dat ook zo graag doen!! Maar als het voor "gewone"mensen komt is het zo duur.....dat kan nou echt weer niet. jammer maar helaas!
Wees er maar trots op en leuk dat je zoveel geleerd hebt!
Linda