Pagina's

vrijdag 9 april 2010

Een aparte envelop




Hoi allemaal, deze keer een aparte envelop. Ik heb de envelop ooit eens een keer op een blog gezien. En met wat knip en vouwwerk heb ik de envelop na kunnen maken.

(een groot hart knippen uit een vel van 30 x 30 cm, 2 horizontale en 2 verticale lijnen vouwen)

Om de envelop zit een band, waarvan de randjes met een Martha Stewart pons zijn geponst. Daarop zit een plaatje, die ik van internet hebt gehaald.
Onder de roosjes (is moeilijk te zien) heb ik een swirl (creatable) gestopt.

Verder versiert met kleine roosjes en een grote vlinder gemaakt met een Martha stewart pons.
De binnenkant van het hart heb ik ook versiert met swirls van Magnolia.
In de envelop zit een kaartje gemaakt met de rechthoekige creatable

Daarop een kantenkleedje met een tekst van Magnolia erin. Zo heb je toch iets apart om te versturen of te geven.

Allemaal een heel zonnig en gezellig weekend!!
groetjes
Neline

7 opmerkingen:

astrid zei

wauw neline, wat ben je weer origineel bezig, heeeeel erg leuk.

Groetjes Astrid

crea-elma zei

Owwwwwwww wat is die gaaf, even onthouden-)))

groetjes Elma

chantal zei

woooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuw neline
wat een super leuke envelop
liefs chantal

Stina zei

Zo dat is leuk bedacht, héél mooi geworden.

Fijn weekend

Groetjes Stina

verascrap zei

Hoi Neline,
Wederom en super envelope hoor... heel origineel gedaan...super!!
groetjes, vera

Margreet zei

wauw wat n leuk idee zeg, je hebt er weer n prachtig werkje van gemaakt hoor.
Groetjes Margreet

Saskia van den Berk zei

hoi hoi,

Ik zal straks ook eens een kaartje voor je maken.
Zal hem naar het weekend ff naarje sturen.

grt. S@s