Pagina's

zaterdag 3 april 2010

Paastasjes




Hallo allemaal, van mij een paar paastasjes.
Ik zag van de week bij de hema een leuk tasje voor de kids met kleine paashaasjes erin ik zag meteen een scrapptassie voor me dus gekocht en het tasje over getrokken en uit geknipt en gerild,viel niet mee hoor ,had ook te dik hobbypapier gebruikt ,past net niet op een vel van 30x30 jammer genoeg.
De afdrukjes zijn van magnolia uit de paasserie, in gekleurd met de copics.
Deze kleuren zijn idem van beide tasjes
Haren, E47,E35,E33
Lichaam gezichtje E51,R20
TASJE1
Ei, BG05,Y08
Jurk, RV21,RVo6
Laarsjes,R00,RV21
Kuiken Y08,Y11
TASJE 2
Blad en bloem YG03,YG63,YR07,Y38
Jurk,R20
Muts, R00.R22
Klompjes, E33,Y28
Papier is van We r memor keepers hippity hoppty, de stempel afdrukje binnen in ook van deze serie
Bloemen gemaakt met de creatabels en met de eksucces ponsen de takken zijn van de sizzix.
verder wat stickles, lintjes, paillietten.
Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden , ik wens jullie allemaal fijne paasdagen en totgauw xx Christa



7 opmerkingen:

chantal zei

schitterende tasjes christa
echt super
jij ook hele fijne paasdagen
groetjes chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuke tasjes Christa, heel mooi!
Ook voor jullie hele fijne paasdagen.
Groetjes van Jacqueline

Neline zei

Hey Christa,
Wat heb je leuke tasjes gemaakt!!
Heerlijke kleurtjes.
groetjes en een fijn weekend
Neline

verascrap zei

Hoi Christa,
Leuke tasjes hoor, soms doe je op allerei plekken ideeen op he!!
Heel leuk gedaan. fijne paasdagen!
groetjes, vera

creacora zei

hoi Christa wat zijn ze leuk !!!!! helemaal top meis en wat leuke voor de meiden lekkere paaseitjes in een super leuke verpakking !
fijne paasdagen !!!
groetjes Cora

Stina zei

Héél leuk gedaan zeg.Ik ga je zeker volgen.kom je ook een kijkje bij mij nemen

Fijne Paasdagen

Groet Stina

Margreet zei

wat n leuke tasjes heb je gemaakt meis. Echt super. en vooral ook erg leuk om te krijgen zoiets.
Liefs Margreet