Pagina's

dinsdag 25 mei 2010

Een Circle flip up book!






Hoi allemaal,

Deze keer een Circle flip up book. Ik kwam die tegen op deze site.
Hier wordt ook heel duidelijk dmv een videoboodschap vertelt hoe je het boekje moet maken. Het is erg leuk om te doen!!

Ik heb 4 verschillende tildahoofdjes gebruikt uit de prinsessen-serie.
Ingekleurd met distress-inkt.
Alle afdrukjes met victorian velvet (de jurkjes).
De teksten heb ik uit m'n verzameling.

Op mijn eigen blog staat een blauw boekje (baby) en op mijn website een roze (baby).
...anders werd het zo'n lange trein van foto's;)

Allemaal alvast bedankt voor jullie gezellige reakties!

Fijne avond!
groetjes
Neline

10 opmerkingen:

creacora zei

o o o wat een gaaf boekje Neline helemaal Super vind ik hem prachtig gemaakt kom effe op je site kijken naar de andere hoor

Groetjes Cora

creacora zei

ook de roze baby book ben ik effe wezen kijken ook deze is fantastisch !!!!!

Groetjes Cora

Christa zei

superrrrrrr xx christa

Anneke zei

Dat ziet er erg leuk uit!!Super.
Groetjes Anneke

m@deliefjuh zei

oh dat ziet er erg leuk uit! bedankt!

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat super leuk zeg, heel mooi gedaan!!
groetjes, vera

Angelique zei

Ik was het ook tegen gekomen en heb aandachtig het filmpje zitten bekijken, tjee wat mooi. Jouw versie ziet er helemaal super uit, geweldig!!

Riet zei

Ook deze is schitterend Neline,lief die stempels,zo mooi papier.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterend albumpje
ik ben ook met zoiets bezig:D
liefs chantal

Margreet zei

wauw wat gaaf zeg. Het ziet er erg lief uit zo met alleen die hoofdjes.
Groetjes Margreet