Pagina's

donderdag 27 mei 2010

Weddingcard







Hoi allemaal weer is een bijdrage van mij.
Ik zag dit patroon bij Cheryl staan en dacht dat is mooi die ga ik gebruiken voor een trouwkaart.
Op mijn blog staat hoe je ook aan dit patroon kan komen .
Stempel is van magnolia uit de wedding collectie , in gekleurd met de copics , e51, w3,w5, roo,rv21,rv06,yg11,yg63, de wangen heb ik met chalk een keertje gedaan.
Verder goud en bruin inkt gebruikt, cuttlebug dots embossing plaatje ,de nestabilatiestans label 1, lief vintage papier , wat rubons ,lettertjes heb ik gestanst met de quickutz het alfabeth heet sopisticated en een daiys uit gestanst ook met de qk, lint bloemetje en brads en stickels .
Ik hoop dat jullie mij bijdrage weer leuk vinden xx Christa

7 opmerkingen:

creacora zei

leuk ??? SUPER is ie Christa heel mooi modelletje en het bruidspaar heb je ook super ingekleurd heel mooi gedaan !!

groetjes Cora

Christa zei

bedankt hoor cora xx

scrapgirlmarianne zei

Heey Christa,

Dit is echt geweldig mooi meid!
Helemaal top gemaakt hoor.

groetjes Marianne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Christa.

Liefs Riet.

verascrap zei

Hoi Christa,
hele leuke kaart hoor,heb je goed gedaan zeg!!
groetjes, vera

chantal zei

schitterend gedaan chrisa
erg leuk en origineel
liefs chantal \

Neline zei

Harstikke leuk gedaan Christa!
Super papier, mooi ingekleurd en een leuke modelletje.

groetjes
Neline