Pagina's

maandag 2 augustus 2010


Hallo Allemaal

Vandaag zou ik de nieuwe collectie van Magnolia binnenkrijgen, dus ik op mijn vrije dag naar de winkel, normaal gesproken komt de bestelling altijd rond 12.30 a 13.00 uur.
Maar ik dacht het is maandag dus veel bedrijven dicht, laat ik maar lekker vroeg gaan, dus 9.30 was ik in de winkel, enveloppen vast geschreven, dozen klaar gemaakt, je weet het allemaal wel.
En nu maar wachten, dus ben maar aan de grote schoonmaak gegaan:)
's morgens had ik nog gekeken en om een paar minuten voor 7 was het pakket gereed gemaakt voor aflevering, maar ik had om 13.00 nog niets, dus maar even geken op het internet, zag ik dat er om 9.15 en 0m 10.15 een importscan was gemaakt, dus ik denk bij mezelf, ze zullen toch niet om 9.15 al zijn geweest, want dan heb ik een probleem.,
Dus ik bellen, en wat denk je........ staat het bij de Douane, en ze konden niet zeggen of het vandaag nog werd geleverd.
Nou lekker dus.
Sta ik om half 4 met de buurvrouw te kletsen, komt er een bestelwagen aan, daar zul je het hebben, zegt ze, maar ik zei nee het komt altijd met een andere vervoeder. Maar toch, het waren dus wel mijn pakketten, rechtstreeks van de Douane, om ze toch op tijd af te leveren. Maar ja de middag was al bijna voorbij, dus hoe krijg ik dan alles op de post, gelukkig is er hier een zakelijk TNT kantoor, waar je tot 18.30 je pakjes kunt brengen, dus om 4 uur kwam Kees( mijn man) gelijk uit zijn werk om mij te helpen.
Inmiddels heb ik de dozen open gemaakt, en dacht bij mezelf hier klopt iets niet........
Sommigen zaten er dubbel in, dus ik denk anderen zullen wel missen, maar niet schreeuwen voor je geslagen wordt, dus eerst alles uitpakken en dan maar nakijken.

Wat blijkt nu: bij de Pre-order die wij konden bestellen hadden ze het over 2 collecties, één de Bon Voyage en collectie, en de andere bestond uit de stempels die in het vorige Magnolia Ink waren gebruikt.
Ik heb destijds gelijk naar Zweden gebeld, en gevraagd hoe dat zat.
Ze verzekerden me daar dat die stempels uit het tijdschrift niet in de Bon Voyage collectie zaten, en je die dus apart moest bestellen, dat heb ik dus gedaan, en nu heb ik dus een heleboel dubbel.
Maar dat komt niet verkeerd uit, want ik had er al een aantal uitverkocht in de Pré-order, dus die naleveringen, worden dus gelijk meegestuurd.
Sommigen zijn er dus nog niet en die worden wel nagestuurd.

Kees en ik hebben hééél hard doorgewerkt, en alles zit nu op de post.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, om mijn belevenissen van vandaag even te lezen.

Groetjes Astrid (en Kees)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zullen er veel blij zijn met de postbode vandaag :)

Chantal zei

Ben ook benieuwd of ze vandaag bij mij geweest zijn! Maar Astrid, wat een gedoe voor jouw zeg! Wij staan er natuurlijk helemaal niet bij stil! Groetjes Chantal.