Pagina's

woensdag 25 augustus 2010

Triangle Tri fold card

Hoi allemaal,

Deze keer een kerstkaart van mij, ik zie al zoveel kerstkaarten voorbij komen....het begint gewoon te kriebelen:)
Er zijn heel veel leuke Marianne Design produkten uitgekomen deze maand, daar kunnen we genoeg kerstkaarten mee maken;)

Ik heb een Triangle Tri fold gemaakt, klik hier voor het you tube filmpje waar ik hem vandaan hebt.




Het is heel eenvoudig en snel te maken, ook wel eens lekker toch?

Ik heb verschillend Marianne Design produkten gebruikt:
Papier: country christmas PK9007
stempel: Country christmas CS0836
ijskristal: LR0123 en LR0125
gouden bloementjes: paper decorations Gold pap0502
blaadjes LR0131

Ingekleurd met distress ink, pine needles, punice stone en ages mahogany.

Ik ga weer gauw aan de freubel, ik kreeg net een paar magnolia dies binnen van Astrid(bedankt weer;) en ze zijn me toch weer mooi!!!

groetjes
Neline

5 opmerkingen:

creacora zei

je kaartje is weer een schatje en idd de kerstkaartjes moeten ongeveer weer komen he ik heb er nog geen één gemaakt heb er eigelijk nog niet zo zin in moet eerst vroeger donker worden denk ik
nou die van jou is harstikke leuk Neline
groetjes Cora

crea-elma zei

Hoi hoi,

Die`s zekers snel te maken he, gebruik dit model altijd voor de *tijdnood*, is wel van de sweete trouwens!

greets Elma

chantal zei

wouw schitterend kaartje neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

verascrap zei

Hoi Neline,
wat een leuk kerstkaart heb je weer gemaakt,super!!
groetjes, vera

Margreet zei

geweldig zeg wat n leuk kaartje weer zo.
Liefs Margreet