Pagina's

zaterdag 22 januari 2011

"love" lantaarn

Van de week heb ik deze lantaarn zitten maken. Het is het "bekende" modelletje, wat al op diverse bloggen voorbij is gekomen.

Ik heb het patroon alleen zitten verkleinen. De zijkanten ging nog wel, maar het dak was toch wel een geteken en gemeet. Maar het is gelukt:)



Edwin, tilda en de "love" tekst zijn alle drie van de nieuwste serie.

Je kan de stempels hier vinden.

De stempels zijn ingekleurd met distress inkt.

Ik heb niet alle kleuren opgeschreven, maar voor het jurkje heb ik faded jeans gebruikt, en voor de broek en gilet van Edwin, wheatered wood en black soot.

De roosjes heb ik zelf gemaakt, de kleine blaadjes is een creatable van Marianne Design (het blaadje met het vogeltje erop) de langwerpige tak is een dies van Magnolia, leave and swirl.

Die kan je hier vinden.

Allemaal een fijn weekend, en leuk dat jullie langs zijn geweest.

groetjes

Neline

8 opmerkingen:

verascrap zei

Hoi Neline,
oefffff wat een ontzettend mooie lantaarn,eens een keer wat anders.... een kleinere...erg mooi.
de dak is mooi gedaan hoor!!
Groetjes, vera

creacora zei

hoi Neline o wat een bjoetie meis wat een gedoe zal dat geweest zijn ik vind het een super patroontje maar best heel lastig om te maken ,daar zitten heel wat uurtjes in maar ik vind hem SUPER !!!!

Groetjes Cora

Tinie zei

Wowwww wat heb je er weer een prachtige creatie van gemaakt!!!

Fijn weekend en groetjes Tinie

chantal zei

wouw schitterende lantaarn neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

Tineke zei

Wauw wat een werk Neline maar het resultaat is schitterend! Toppie gemaakt weer meid.

Fijn weekend
Groetjes Tineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat is 'ie mooi, zo romantisch.

groetjes jolande

stempelfreaks zei

Wat een prachtige lantaarn heb je gemaakt. Wat een werk zeg maar wel heel gaaf.
Groetjes Astrid & Larissa

PatriciaKleijn zei

Super schattig zeg

*Kus Patries*