Pagina's

dinsdag 25 januari 2011

mannenkaart

hallo allemaal,
een beetje later dan gepland maar hier is mijn berichtje voor vandaag.
Ik maak eigenlijk heel weinig mannenkaarten en nu was laatst een man jarig waar ik wel n kaart voor wilde maken dus ben ik maar eens aan de slag gegaan.

Het papier zat een keer in een cardkit en het is van the paperloft.
Ik heb de stempel Edwin wants a hug uit de nieuwste serie gebruikt die je hier kan bestellen
Ik heb de stempel weer ingekleurd met copics E50 E51 E53 E40 E43 E44 E30 C1 C00 T0 T1 T2 T3 T4 T5 T6 T8 T9
De tekst is een stempeltje van hero arts en de blaadjes is met een crealies stans gemaakt. De andere bloemen is uit mn eigen voorraad. Normaal vind ik bloemen op een mannenkaart niet zpo heel leuk maar deze keer vind ik het niet mis staan. Ergens vind ik de kaart ook heel anders dan wat ik normaal maak maar misschien is dat wel omdat t vrij donker is. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

10 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een leuke kaart!

Groetjes,

Marie-Anne

Tinie zei

Wat heb je er een super mooie kaart van gemaakt!!! Ik vind mannenkaarten nog altijd moeilijk.

Groetjes Tinie

verascrap zei

Hoi Margreet,
Ja een mannen kaart maak ik eigenlijk ook nooit.
Maar jouw kaart is erg leuk hoor!!
Groetjes, vera

Marlieke zei

Oh maar dit is zeker een erg leuke mannenkaart en ook een echte MANNENkaart! Gaaf gedaan zeg!

creacora zei

o hij is super Vera en mannenkaartje tja dat is niet makkelijk maar deze is supers hoor !!

Groetjes Cora

Neline zei

prachtige mannenkaart zeg! ik vind het ook altijd moeilijk een mannenkaart en maak ze eigenlijk (bijna) nooit.
groetjes
Neline

Tineke zei

Wauw top hoor Margreet ik heb ook zo'n hekel aan mannenkaarten maken ;) weet eigenlijk nooit hoe ik dat moet aanpakken.

Groetjes Tineke

chantal zei

schitterend kaartje margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Margreet zei

dankjewel meiden voor jullie leuke berichtjes. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft met mannenkaarten ;)
Groetjes Margreet

Unknown zei

Grappig hè dat iedereen hier tegenaan loopt. Maar deze is uitstekend gelukt!! Groetjes, Frea