Pagina's

maandag 22 augustus 2011

Hello Gorgeous!


Hallo allemaal,

Het is alweer maandag en dus weer mijn tijd om een creatie te laten zien, ik ben hier gisteren mee begonnen maar omdat we visite kregen kon ik hem niet meer afmaken.
Zojuist heb ik dus het laatste gedaan en hem op de foto gezet. Nu is het niet zo heel zonnig hier dus de foto's zijn een beetje aan de donkere kant.

Afgelopen donderdag ben ik naar de beurs in Zwolle geweest en heb me best vermaakt, als eerste natuurlijk bij Astrid langs en eindelijk eens kennis gemaakt met Nicole, moet zeggen dat viel me niet tegen LOL.
Later op de dag ook nog Vera ontmoet dat is dan ook leuk als je een keer een van de andere DT-leden tegenkomt.



Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op deze kaart maar één ding gebruikt heb van wat ik op de beurs heb gekocht, o nee oeps 2 ;-).
Dat is het scrappapier en de stempelhulp (HIER te vinden in de webwinkel) om de tekststempel mooi in het kader te krijgen.

Er staan nog meer foto's op mijn eigen blog en ook de aankopen die ik in Zwolle heb gedaan dus ben je nieuwsgierig kijk dan even HIER.

Nog een hele fijne dag verder en tot volgende week maandag.
p.s. nog even geduld dames en dan beginnen we ook weer met de challenges!!!

Groetjes Tineke 

16 opmerkingen:

Jopie zei

Hele mooie kaart en een leuke stempel. Schitterend gemaakt met dat hart eronder.
Groetjes Jopie

nicole zei

wat een schatje!!!
groetjessssssss

creacora zei

hoi Tineke
een schattig kaartje !leuk dat je een mede DT er en Nicole op de beurs hebt gezien
en ik ga effe op je bloggie kijken !

Groetjes Cora

Sandra zei

leuke kaart hoor tineke
gr sandra

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames!

Groetjes Tineke

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een schitterende kaart
groetjes miranda

Neline zei

Prachtige kaart Tineke, leuk dat je een andere Dt-er hebt ontmoet.
groetjes
Neline

Christina C. zei

What a totally gorgeous creation.....beautiful embossed heart and a magnificently colored Tilda! Love the embossed butterflies as well!

verascrap zei

Hoi Tineke,
Wat een mooie kaart, leuk dat wit met roze, en de hart is super mooi!!
Was inderdaad leuk om je te zien in zwolle op de beurs!! Zie je eens de gezicht bij de naam hihihhihi!!
groetjes, vera

Liberta zei

Wat een mooie kaart.
De kleur wit doet het ontzettend goed op deze kaart.

Liefs, Lieb

*mieke* zei

Wauw...heel erg mooi!
Groetjes Mieke

Sandra zei

Wauw wat een prachtige kaart!!!
Heel erg mooi met al dat wit!
Groetjes Sandra

roelie zei

heel mooi kaartje en prachtig hartje van cheer lyn

ook gezellig met nicole gekest dus ik ook

en weer mooie spullen ingeslagen
veel plezier er mee

gr roelie S

Liesbeth zei

Hij is prachtig Tineke.
gr. Liesbeth

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames voor de leuke reacties!

Groetjes Tineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Groetjes Astrid.