Pagina's

woensdag 28 september 2011

Happy Birthday!


Hallo,
Wat een schitterend weer hebben we toch de laatste dagen niet....echt genieten!!
Daardoor had ik eigenlijk geen kaart voor vandaag....maar ik ben gisteravond nog snel even aan de gang gegaan, en na wat moeite is deze kaart het resultaat daarvan geworden.
Ik heb papier van Maja Design gebruikt, van het Fika serie.Het tilda en tekst stempel is natuurlijk van Magnolia, en weer ingekleurd met de volgende copic nrs: E00-E02-E42-E43-E44-V0000-V000-V01-V91-V93-V95.
Het tilda stempelafdrukje heb ik uitgeknipt en op twee mooie stukken kant geplakt .
Verder heb ik gebruikt:Stickles, roosjes,gardenia bloem,plakparels,takjes, en paarse bloemen takjes.
Dat was mijn bijdrage weer voor vandaag, Bedankt voor het kijken en jullie reacties.
Groetjes, Vera

6 opmerkingen:

creacora zei

Nou je op het nippertje kaart is prachtig hoor Vera!! mooi papier en leuk dat Tilda zo op het kant ligt !! dus goed geslaagd meis ,geniet lekker van het zomerse weertje we kunnen nog lang genoeg binnen zitten !

Groetjes Cora

Neline zei

Prachtige kaart weer Vera! Tilda ligt er maar goed bij zo op het kant.
Mooi papier heb je weer gebruikt.
groetjes
Neline

chantal en sygrid zei

schitterende kaatr vera
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Tineke zei

Super geworden Vera en ja we moeten nu wel van het weer genieten hoor zolang het nog kan!

Groetjes Tineke

Sandra zei

nou mooie kaart hoor, erg mooi die kantrand waar tilda op ligt
gr sandra

roelie zei

super kaartje vera

en een hele mooi rand er bij

gr roelie S