Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Happy Birthday

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik mijn voorbeeld kaartje voor de wedstrijd zien.
Vorige week was ik grieperig dus vandaar dat ik niets geplaatst heb. Ik heb nog even een tekst toegevoegd op de kaart. Ik wist nog niet waar ik de kaart voor ging gebruiken maar ondertussen is hij al als een verjaardagskaart verstuurt.


Ik heb het prachtige papier van majadesign-fika gebruikt. Ik blijf het papier zo mooi vinden. Ik heb weer mn copics gebruikt voor het kleurwerk. E93,51,50,44,43,42,49,41 W1 G21,24 V12,15,0000
De bloemen en de pompoen charm komen uit eigen voorraad maar de leuke besjes kan je *hier* vinden en de hoekjes vind je *hier*

bedankt voor de leuke reacties op mn vorige paperbag kadovlop.

9 opmerkingen:

Tineke zei

Het is een superleuke kaart geworden Margreet, hopelijk ben je nu weer helemaal opgeknapt?

Groetjes Tineke

Wanda zei

Het is weer een mooi kaartje geworden, ik ben ook weg van het Maja papier.

Groetjes, Wanda

creacora zei

Hoi Margreet ,leuk dat jij en ik het zelfde afdrukje hebben gebruikt ik vind jou kaart Super !! ,mooi die paarse versie van het Maja papier he !!

Groetjes en beterschap hoor !!

xx Cora

Christina C. zei

GORGEOUS!!!!!!!!! Your card is a work of art.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart margreet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Neline zei

Prachtige kaart heb je gemaakt! Het papier blijft mooi.
groetjes
Neline

Sandra zei

leuke kaart hoor margreet
gr sandra

verascrap zei

Hoi Margreet,
Je hebt een leuke kaart gemaakt hoor, mooi papier. Hopelijk voel je je gauw beter!
Groetjes, vera

Nellie zei

Een schitterend kaartje!!

Groetjes, Nellie