Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Mijn bijdrage voor de wedstrijd

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien, en ik wil graag mijn bijdrage voor de wedstrijd plaatsen;)





Tilda in autumn leaves uit de serie "Cozy family autumn stamp collection 2010"
De blaadjes en de paddestoelen zijn uit een oudere serie van Magnolia.

De shirt van Tilda is ingekleurd met de nieuwe kleur van Tim Holtz "seedles preserves" Het bruin in de blaadjes met de nieuwe "gathered twigs" ingekleurd.

Ik heb de scalloped tag gebruikt van Magnolia.

De kaart zelf heb ik gestanst met de grand nestabilities en de grand calibur.
Het papier is van Maja design.

De opgerolde roosjes zijn met een creatable van Marianne Design gemaakt.

De takjes en blaadjes zijn gemaakt met een Tim holtz stans
De tekststempel is van LOTV.

Het is heerlijk freubel weer! Daar moeten dan ook maar eens gebruik van maken;)

Doen jullie nog mee met de wedstrijd? Er is weer een leuke prijs beschikbaar.

Een gezellige dag verder,
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

Jaimy zei

wat een schattig kaartje zeg!

Groetjes, Jaimy

Astrid zei

Een schitterende kaart Neline, lief afdrukje, prachtig papier, een toppertje !!

groetjes Astrid

Christina C. zei

Your card is AMAZING.....GORGEOUS coloring of this cute Tilda and, oh my goodness, love, love the wonderful design!!!!!!!!!
Absolutely SPECTACULAR!

chantal en sygrid zei

wouw schitterende kaart neline
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Helen zei

Wat een leuk kaartje. Volgens mij zien we deze stempel in deze wedstrijd vaak voorbij komen. Groetjes.

Sandra zei

Wauw mooie kaart, en wat is die mooi kleur distress mooi zeg, heb ze ook binnen, en kan niet wachten om ze te gebruiken!
Groetjes Sandra

Ankie vd Polder zei

Wat een schattig herfstkaartje! Groetjes, Ankie

Sandra zei

mooie kaart hoor, super
gr sandra

roelie zei

lekker herfst kaartje zo

heel mooi met die blaadjes er bij top hoor

gr roelie S

Tineke zei

Ik vind hem nog steeds gaaf Neline echt toppie!
Een de prijs die je kan winnen met de wedstrijd is ook de moeite waard!

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, mooie samenstelling. Super gedaan hoor!!
groetjes, vera

Margreet zei

Hoi Neline, wat n gaaf kaartje heb je gemaakt zeg. Mooie kleurtjes heb je ook gebruikt zeg. K vind de blaadjes ook zo mooi ingekleurd. Tilda trouwens ook hoor ;)
Groetjes margreet