Pagina's

woensdag 2 november 2011

Prettige Feestdagen



Hoi Allemaal,
Hier bij Duymelot zijn we aan een nieuwe wedstrijd begonnen voor de maand November!Deze keer moet het een kersttag met een magnolia stempel zijn.
Als design teamleden hebben we voorbeelden gemaakt en dit is mijn bijdrage.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Magnolia, volgens mij van verleden jaar...
en het Magnolia stempel is van de nieuwe Sweet Christmas Dreams en heet" a little gift tilda".Het tekst stempel is van Nicole Verkooijen.
Ik heb het ingekleurd met de volgende copic markers: E00-E02-E41-E42-E43-E44-yg93-yG95-yG97-r35-r37-r39.
De sierrandjes onderaan de tag zijn gemaakt met een stans van magnolia,en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met een Martha Stewart pons met daarop stickles.
Verder heb ik gebruikt: doily,roosjes, takjes , rood en wit lint (met merry christmas tekst )en een gardenia bloem.

Dus doe allemaal gezellig mee, we zijn erg benieuwd naar jullie bijdrage!!
Bedankt voor het kijken.
Groetjes, Vera

11 opmerkingen:

Neline zei

Prachtig is tie geworden Vera! Echt kerstrood!
Leuk gedaan.
groetjes
Neline

creacora zei

idd mooi rood is niet lelijk ik vind hem ook top Vera ik hou wel van het traditionele rood en het is een bjoetie meis !

Groetjes Cora

Helen zei

Heel mooi. Groetjes.

PatriciaKleijn zei

mooi zeg

Liefs,
Patricia

Sandra zei

dit ziet er superuit hoor erg mooi
mooie kleruen ook
gr sandra

verascrap zei

Hoi meiden, dank je wel voor jullie reacties!
Kerstrood is ook mooi..!
groetjes, vera

Cathy zei

Prachtig zo in het rood!!!!

Christina C. zei

Love your gorgeous tag!!!! Tilda is sooo beautiful....magnificent job!!!

Tineke zei

Ik vind hem helemaal super Vera, heel mooi hoor dat rode!

Groetjes Tineke

Nellie zei

Wat een leuke Tag heb je gemaakt. Mooi die kleuren!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

ook jou tag vind ik erg leuk geworden meis
groetjes margreet