Pagina's

vrijdag 27 januari 2012


Hoi Allemaal
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke,lieve reacties op mijn kaartje van
vorige week .
Alweer een week voorbij ,en weer vrijdag dus mijn dag voor een bijdrage
voor het blog.
Ik heb deze stempel van de week in mijn brievenbus gekregen en kon niet
wachten om een kaartje met haar te maken . ze is van de ``Sweet  Crazy  Love  Collectie ``
Ik heb het prachtige papier gebruikt van Glitz Design .
Toen ik dit papier zag was ik er gelijk weg van de kleuren ze zijn zo warm.
Ik heb Tilda gekleurd met Distress inkt
Haar : Antique linnen en vintage photo
Jurk : Chipped Saphire
Schoenen : vintage photo , brushed cordery
gezicht : tattered rose en vintage photo
wangen : worn lipstick

Verder heb ik doohickeys gebruikt en wel deze :
Bloomy tag en blaadjes doohickey  je vind de Doohickeys hier
Bloemen , wondgaas en een metalen hoek.
Het achtergrondje is een emboss  stencil van Tim Holtz die ik heb bewerkt met Vintage Photo.
Wat parelkoord en een stempel van een vlinder,
die heb ik gekleurd en uitgeknipt .
Nou dat was ie weer voor deze week bedankt voor het kijken .


Fijn weekend en tot volgende week !!
groetjes Cora

12 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtige kaart Cora en mooi ingekleurd.

Groetjes, Ellen

Hanny zei

Wat een super mooie kaart Cora!!

Groetjes Hanny.

Lia zei

Ik vind hem super schattig, mooie kleuren,
groetjes Lia

Christina C. zei

What an amazing card, Cora! I adore your coloring of Tilda.....phenomenal! The die cut is also gorgeous. Beautiful job!

scraphobby zei

wat een prachtige kaart.
gr marian

Marga50 zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

Tineke zei

Wat weer een super kaartje Cora, mooie kleuren en gave details, echt top!

Fijn weeekend
Groetjes Tineke

Nellie zei

Wat een leuk kaartje!! En wat een schattig stempeltje; mooi ingekleurd ook!!

Groetjes, Nellie

creacora zei

dank jullie !!

groetjes Cora

Sieta zei

Wauw wat een super kaart is dit.

Liefs van Sieta

Cathy zei

Inderdaad, heel warme kleuren DP!!!

Je hebt de stempel prachtig ingekleurd!

Margreet zei

ooooeeee wat n bjoetie weer cora, geweldig en ook weer zo mooi ingekleurd. Ik blijf t toch lastig vinden hoor met distress. Maar wie weet gaat t me ooit nog eens goed af. Ik blijf nu steeds naar mn vertrouwde copics pakken.
Ik ga snel nog ff verder naar de andere kaartjes want ik was er nog niet aan toegekomen om een reactie te geven de laatste week
Groetjes margreet