Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

I love you

Hallo lieve blogvolgers,

ik ga mezelf eerst even voorstellen aan jullie en later zal Astrid mij in de zijbalk toevoegen met mijn verhaaltje.
Het is de bedoeling dat ik het team kom versterken :-) en dat ik elke zaterdag een kaart post, dus daar ga ik mijn best voor doen.
Ik heet Mary en ik ben getrouwd met een geweldige vent, nu al weer bijna 10 jaar en samen hebben we 2 katten ;-)
Zelf heb ik ook nog 2 volwassen zoons en een schitterende roodharige kleindochter.
Ik knutsel al zolang ik me kan herinneren, in die zin, ik was als kind altijd al aan het kleuren met potloden en stiften en experimenteren met verf en inkt.
Toen mijn moeder begon met 3D kaarten maken had ik zoiets van: "Oke, dat lijkt mij ook wel wat" en heb dat dus een aantal jaren gedaan en dat werden door de tijd heen al meer en meer scrapkaarten, alleen was dat toen nog niet bekend.
Ik ben aan het scrappen geslagen doordat ik spullen uit Amerika haalde en deze hier in Nederland tegen een betaalbare prijs weer verkocht en zo kwam ik ook in aanraking met scrappen en kon ik mijn hobby betalen.
Inmiddels is dat al wel een jaar of 8 geleden en heel veel gescrapt heb ik eigenlijk niet eens want al heel snel ging ik het scrappen op mijn kaartjes verwerken wat ik nog veel leuker vond.
Nu ik Astrid en Jose zo af en toe in de winkel help zit ik bovenop nieuwe leuke dingen en het is net of ik een kind in de snoepwinkel ben, hahaha en moet me dan ook erg inhouden.
Voor zover even mijn korte verhaaltje en dan nu mijn bijdrage die op de zaterdag op dit blog zal komen en ik hoop dat jullie dit leuk vinden en er inspiratie uit kunnen halen.


Tilda with ballons, wat een schatje he?
Ik heb haar ingekleurd met copcics en de kleurnummers: E74-71-50-49-42-37-35-21-13-00-
YR14
R85-83-81-46-37-35
Tilda zit op 3D foam en doordat ik haar heb uitgeknipt waren de touwtjes van de ballonnen weg en heb daarvoor echte touwtjes in de plaats gedaan.
Het hart waar ze op staat en wat daar weer achter zit zijn gestanst met een Cheery Lynn mal en gemaakt met het lieve nieuwe Magnolia papier en rood cardstock.


Het designpapier en cardstock is gedistressed en geinkt met vintage photo en verder zitten er nog plakparels, metal corners, kant en 2 magnolia stansen op.
Het  flapje wat bovenaan zit is namelijk een nieuwe stans en deze is het hartje wat je mooi kunt gebruiken bij het maken van zakjes met snoepjes, maar in dit geval heb ik het als labeltje gebruikt en doordat deze dubbel is kun je er een tekstje in zetten en vind ik de die eigenlijk nog leuke om te gebruiken.
De roosjes zijn gemaakt met de Marianne scalloped rolled roses die en de rode zijn van vilt wat een hele zachte uitstraling geeft en dan een parel als hartje.
Alle materialen en ook de nieuwe leuke mallen en dies kun je vinden in de webwinkel van Duymelot.
Als jullie nog vragen hebben over deze kaart, dan hoor ik dat graag en je mag me altijd emailen.
Nu ga ik als een speer douchen en me omkleden om te gaan werken, slaap lekker allemaal,

lieve creatieve groetjes,

Mary

11 opmerkingen:

Sinikka zei

Uit zo een prachtkaart halen we zeer zeker inspiratie.
Groetjes Sinikka

Nellie zei

Wat een schitterende kaart en zeker boordevol inspiratie!! Dank je wel hiervoor!!

Groetjes, Nellie

Frouwkje zei

Wat is dit een supergave kaart!! Mooi papier, fantastisch gekleurd en mooie details!!
Liefs, Frouwkje

verascrap zei

Hoi Mary,
We hebben elkaar al gezien , maar wou je in ieder geval van harte welkom heten op het blog van Duymelot, leuk dat je onze team komt versterken!! Je hebt een leuke kaart gemaakt.
groetjes, vera

creacora zei

Hoi Mary Ook namens mij ` Van harte welkom `in ons Designteam je creatie is fantastische mooi erg mooie details en wat heb je Tilda mooi gekleurd Top !!!!

Veel plezier in de winkel en hier op het blog !

Groetjes Cora

femmoltje zei

het is inderdaad een schatje.. Maar niet alleen die tilda ook jou kaartje is echt een schatje.
Succes in het dessinteam.

roelie zei

het is een super mooie kaart geworden met dit prachtige hart er op

en dan de rest ook nog prachtig ingekleurd

kijk al weer uit naar de volgende zaterdag

gr roelie S

Tineke zei

Hoi Mary, welkom bij ons in het DT-team en wat heb je een gave kaart gemaakt, schitterend!

Groetjes Tineke

Christina C. zei

Totally stunning creation!!!! Your coloring of Tilda is amazing and, oh my goodness, such fabulous details and design! Gorgeous!

Neline zei

Hoi Mary, Welkom in ons Team!!! wat leuk dat je ons komt "versterken";)
Je kaart is echt helemaal supers! Een goed begin gelijk.
groetjes
Neline

Kizzy zei

Wauww wat een mooi kaartje! De kleuren zijn zo mooi en dan alle details, toppie gedaan!
Liefs Kizzy