Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Wiggel waggel Tilda

Hallo weer blogvolgers,

allereerst wil ik jullie toch eens bedanken voor de leuke en vooral lieve reacties en jullie weten waarschijnlijk niet half hoe ik hier van kan genieten.
Het is ZO leuk om te lezen wat jullie telkens weer van het kaartje vinden en dat doet goed.
Dus BEDANKT!
Nu de nieuwe kaart want het is weer zaterdag en ja ik ben laat met plaatsen, maar ik kwam er niet aan toe en doe deze nu tussen mijn nachtdiensten door, hahaha ik ben weer even wakker en ga zo weer mijn nachtdienst werken, maar nu dan eerst de kaart.

En alweer deze lieve Magnolia en ik zal beloven deze niet steeds weer te blijven gebruiken, maar ik denk hierna nog 1 keer.


Dit doe ik ook een beetje om te laten zien dat je deze voor allerlei gelegenheden en in allerlei kleuren en voor allerlei thema's heel goed kunt gebruiken en oh ze is zo lief.

Ze is in een kleurtje gezet met copics en wel met de nummers:

E50-21-00-V95-93-91-YG95-93-91-Y38-35-15-BG0000-10 en N1

Ik heb Tilda uitgestanst met een nestabillitie.
Het mooie romantische papier is van Pion en het cardstock is van Coordination.
Het kant heb ik ooit eens op ebay gekocht net als de kleine pareltjes.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design zowel de boom, als de klimop, als het vogelhuisje met vogeltje.
De blaadjes rondom het kant zijn gemaakt met een Leane Creatief stans en die heb ik in 4en geknipt en toen erachter geplakt.



De Marianne Design en de Leane stansen zijn geweldig en geven een erg mooi embossing effect waardoor je dat mooi kunt accentueren met je inkt.
De vlinder had ik nog liggen dat komt van een lint af waar ik nog een heel klein stukje van over had en heb de vlinder van het lint afgeknipt.
Al deze materialen komen bij Creashop Duymelot vandaan, ook het lint met die mooie vlinders.



Mocht het niet in de webwinkel staan, zal het hoogstwaarschijnlijk weer besteld zijn want de mallen zijn zeer geliefd, dus staan ze er niet in, informeer even per mail of telefoon.
De basis van de kaart is een schommelkaart (in dit geval een vrij grote) waar een trapje naast is gemaakt waardoor je een leuk dimensionaal effect krijgt.
Alle randen zijn gesponst met Vintage photo van Ranger.
Bedankt voor jullie bezoekje op ons mooie blog en graag weer tot de volgende keer,

Mary

18 opmerkingen:

Christina C. zei

OMG....totally AMAZING! WOWwwwwwww!
What a phenomenal work of art and so creative!!!

yvon zei

Jemig, wat is dit waanzinnig mooi zeg. Werkelijk schitterend.
Groetjes, Yvon

Jolanda zei

Wow . . wat prachtig zeg.

Liesbeth zei

Errugg mooi hoor.
Ik vind haar zo mooi.
gr. Liesbeth

Jokecreatief zei

Jeetje, wat prachtig mooi. Alles klopt aan het kaartje en is schitterend verwerkt.
groetjes Joke.

Sandra zei

mooie kaart hoor, leuk gemaakt
gr sandra

marian zei

Wat een geweldig super mooie kaart.
Groetjes van Marian.

Tineke zei

Wow dat ziet er weer schitterend uit Mary, echt gaaf gemaakt!

Groetjes Tineke

creacora zei

Sodiejo dat is alle machtig mooi gemaakt Mary !!! echt een plaatje !!

Groetjes Cora

Anneke zei

Heel erg mooi!!Echt een plaatje

Kizzy zei

Echt super mooi gemaakt, zo'n leuke details overal, Je kan er naar blijven kijken. Super!
Liefs Kizzy

H zei

Ik zie niets alleen zwarte vlak met 3hoek en een vraagteken heb al alles geprobeerd ook in google chrome
Groetjes harma

m@deliefjuh zei

leuk zeg! moet ik ook weer eens gaan maken.

Cathy zei

Wat een prachtige kaart!!! Heel erg mooi!!!

roelie zei

wauw prachtige deze wiebelkaart

en deze tilda verveelt denk ik nooit je kan hem voor veel dingen gebruiken

gr roelie S

Wi@ zei

Zoooo gaaffff en die stempel vindt ik ook helemaal te gek gebruik haar ook veel hihi
Héél mooi kaartje

Groetjes Wia

verascrap zei

Hoi Mary,
Wat een prachtige wiebelkaart heb je gemaakt, mooi hoor!!
groetjes, vera

Margreet zei

Hoi hoi, wat n schitterende creatie tover jij weer uit je handen he. T is echt n plaatje. Ik was er nog niet eerder aan toe gekomen om hier n reactie achter te laten maar had je kaart natuurlijk al lang al gezien ;)
Groetjes Margreet