Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

happy birthday

hoi allemaal,
Het is al weer dinsdag. Ik ben vanmorgen gewoon opgestaan niks aan de hand maar ik word net zo beroerd. Ik zit ook ineens te rillen van de kou. Ik moest mn kaartje voor vandaag nog af maken maar ik weet niet of me dat gaat lukken.
Ik heb laatst al n keer een tag gemaakt dus dan plaatst ik deze nu maar even dan staat er toch wat op.

Ik heb alleen even geen puf om alle copic nr erbij te zoeken. Ik kruip ook zo gelijk mn bed maar even in hopen dat t straks weer beter gaat.
Als ik me straks weer goed voel dan ga ik verder met mn kaartje en platst ik het nog wel maar ik beloof niets.
bedankt voor jullie reacties op mn vorige kaart.

14 opmerkingen:

Ellen zei

OhOh...wat een narigheid nou weer. Beterschap gewenst.

Groetjes, Ellen

Corrie zei

Nou zeg dat is ook wat misschien een griepje beterschap hoor Groetjes Corrie

Maris zei

ohhh denk een griep meid, beterschap hoor xx

Nellie zei

Waarschijnlijk heb je een griepje te pakken!! Beterschap gewenst!!

Groetjes, Nellie

Welkom bij Happy Stamper zei

wat eenb leukerd zeg, mooie kleuren ook

tja hier ook een heerlijk griepje in huis, word er gek van, het komt en het gaat het komt en het gaat, als het nou eens blijft gaan hahhahha

liefs en beterschap
angelique

Anita zei

Leuke tag hoor.
Beterschap voor nu

Gr. Anita

Anoniem zei

Een hele mooie tag,en beterschap.Groetjes joke

creacora zei

O meis vervelend beterschap hoor !

Je tag is Super leuk !!

Groetjes Cora

Sandra zei

sterkte margreet, je tag is leuk
gr sandra

carol zei

Veel beterschap
En deze tag is ook heel leuk om te zien hoor
Ik wacht vol spanning op je volgende kaartje

groetjes Carol

Unknown zei

Hoi Margreet, je tag is echt hartstikke mooi. Hoop dat je snel een beetje opknapt. Groetjes, Frea

Liesbeth zei

Beterschap hoor, het schijnt te heersen, je tag is in ieder geval prachtig.
gr. liesbeth

Cathy zei

Heel erg mooi!!

Ik hoop dat je je al heel wat beter voelt!

verascrap zei

Hoi Margreet,
Je tag is leuk gemaakt hoor, en beterschap...rustig aan doen!!
Groetjes, vera