Pagina's

woensdag 29 februari 2012

Tilda met Koala

Hallo Allemaal, Op deze grijze woensdag heb ik weer een kaart om met jullie te delen. Deze kaart heb ik gemaakt met papier van het paperpad van My Minds Eye "Fiddlesticks", ik vond de stoere houten planken motief op de achterste vel papier samen met de bloemtjes en geel super mooi bij de koala en tilda passen!! Het leuke stempel is van Magnolia, en ik heb het met de volgende copic markers ingekleurd: E00-E02-E41-E42-Y21-Y23-Y26-W0-W1-W3-W5-W7-BV20-BV23-BV25. Het vorm van het afdrukje heb ik gemaakt met een spellbinder stans, en het tekststempel is van Nicole Verkooijen. De kleuren van de jurk en hoed heb ik terug laten komen in het stuk kant, plakparels en het hortensia bloem. Verder heb ik nog wat roosjes en een gardenia bloem gebruikt. Dat was mijn bijdrage voor vandaag, morgen beginnen we weer met een nieuwe challenge hier bij duymelot op het blog, dus dan zien jullie weer een andere kaart van mij, die ik als voorbeeld voor deze nieuwe wedstrijd heb gemaakt.....doen jullie weer gezellig mee?? Bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties. Groetjes, Vera

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie kaart is dit met de kleuren combinatie.Groetjes joke

creacora zei

Hoi Vera deze kaart is Top meis leuke niet allerdaagse kleurencombi !!

Groetjes Cora

Henriëtte zei

Mooie kaart heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd. Leuke kleuren ook bij elkaar gezocht.

Groetjes Henriëtte

Corrie zei

Helemaal goed wat een schatje zeg
groetjes corrie

Marga50 zei

Een hele mooie kaart Vera. groetjes Marga.

Tineke zei

Wat weer een supergaaf kaartje Vera, mooie kleurencombi ook!

Groetjes Tineke

Carolien zei

He Vera,

hij is prachtig geworden en ik kan niet wachten op morgen!!!

Groetjes carolien

verascrap zei

Hoi Dames, Bedankt voor jullie leuke reacties, en inderdaad een hele andere kleuren combi.
groetjes, vera

Sandra zei

super kaartje vera
gr sandra

Margreet zei

wat n mooi kaartje weer vera, zo lief ook he met die koala
groetjes Margreet

Cathy zei

Een plaatje!!!