Pagina's

donderdag 9 februari 2012

Winterse kaart

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien. Wat gaat de tijd toch vlug;) 

 Deze winterse kaart had ik van de week gemaakt, en die wil ik ook graag hier laten zien. 

 Ik heb de creatables van Marianne Design van de maand februari gebruikt.
De kaart zelf is gestanst met de grand calibur.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Eline:  eline's winter huis "pale pastels"
De boom en het vogelhuisje zijn uit kraft gestanst.
Het hekje uit donkerbruin karton. 
De boom en hekje bewerkt met een beetje sneeuw,
De sneeuwvlok is al een "oudje" van Marianne Design, ik zag dat Astrid 'm nog heeft, je vind de sneeuwvlok hier.
Het frame is van creamotion.
De gestempelde tekst is van eline's huis
Verder wat golf karton met acrylverf bewerkt en een gaasje gebruikt.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage weer leuk vinden.
Bedankt voor het langskomen
Allemaal een fijne dag!
groetjes
Neline



13 opmerkingen:

creacora zei

Ik vind hem Super leuk Neline !!!

Groetjes Cora

Anoniem zei

mooi zeg

Irene zei

Ik vind hem enig!! Heb de spulletjes hier nog liggen en moet er echt mee aan de slag maar krijg hier super veel inspiratie door!!!

Irene

Christina C. zei

OMG....you did a magnificent job showcasing this lovely Marianne die! This is an incredibly gorgeous and creative card!!!!

Cathy zei

Ik vind deze supermooi!!! De kleurencombinatie is heel erg mooi!

Sandra zei

wat een superleuke mooi winertscombi kaartje
gr sandra

Tineke zei

Hij is supergaaf Neline, echt heel mooi gemaakt!

Groetjes Tineke

marion zei

Hij is superzzzzz !! Liefs, Marion

verascrap zei

Hoi Neline,
wat een leuke kaart, goed idee hoor. ik had het al even op je eigen blog bewonderd!!
Groetjes, vera

arjette zei

ik vind het een supermooi kaartje!!!!

gr. arjette.

Corrie zei

Het is een schattige kaart Neline leuke details groetjes Corrie

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

Ziet er weer toppie uit Neline
Groetjes Margreet