Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Happy Birthday !

Hallo allemaal, Zo na een lekkere wandeling met de hond in de zon gemaakt te hebben, is het nu maar tijd om mijn kaart van deze week even op het blog te zetten !! Deze kaart heb ik gemaakt met het mooie papier van Maja Design "Rosa Marina", en het stempel is van de laatste Magnolia Collectie "Princes and princesses" en heet "Tilda with ballet shoes". Deze kun je vinden bij Astrid in de webwinkel. Het ronde tekst stempel is van Nicole verkooijen, en dat heb ik gemaakt met bruine memento inkt. Het mooie vorm van de afdrukje heb ik gemaakt met een nieuwe spellbinder stans "floral ovals". Ik heb het afdrukje met de volgende copic markers ingekleurd : E00-E02-E41-E42-E43-E44-W00-W1-W2-W3-W5-R00-R000-R0000-R81-R83-R85. Ook heb ik wat stickles gebruikt. Verder heb ik nog gebruikt: roosjes in verschillende kleuren,prima marketing bloemen,wit kant, roze satijnen lint,plakparels, en een leuke ballet schoentjes bedel. Ik ben zelf erg blij met het resultaat van deze kaart, en lees graag hoe jullie het vinden. Groetjes, Vera

12 opmerkingen:

Anita zei

Wat een mooie kaart en wat een gave stempel

Gr. Anita

Ann zei

wow... erg mooi geworden:)

creacora zei

OOOO Vera Deze is werkelijk Schitterend alles past zo mooi bij elkaar ik vind deze kaart TOP !!!

Groetjes Cora

Sandra zei

leuke kaart
gr sandra

Hanny zei

Wat een prachtige kaart!

Groetjes Hanny.

Carolien zei

Hij is super geworden!! Mooi roze. En mooie bloemen en niet te vergeten wat een mooie bedel past er mooi bij

Groetjes CArolien

Christina C. zei

OMG....this is supercute!!!! Love this gorgeous creation....magnificently colored Tilda and luscious papers! WOW!!!

verascrap zei

Hoi Dames,
Bedankt voor jullie super leuke reacties op mijn kaart !!
groetjes, vera

roelie zei

o wat een super mooie kaart is dit zeg

vind de balerina ook zo gaaf dat ik haar besteld heb

ook de baerina schoentjes super leuk er bij

gr roelie S

Marga50 zei

Wauwwwwww supermooie kaart heb je gemaakt Vera. groetjes Marga.

Cathy zei

Ik vind het een pareltje van een kaart!!!

Margreet zei

wauw zeg echt schitterend je kaartje. Helemaal mijn kleur ook.
Groetjes Margreet