Pagina's

woensdag 5 december 2012

Merry Christmas

Hallo blogvolgers,
Zo vandaag heb ik maar liefst twee kaarten om met jullie te delen....ja ja het kan niet op hihihhi!!
Mijn eerste kaart die je hier boven ziet is een pastel kerstkaart, weer eens een heel andere kleur.....!
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van het My Minds Eye paperpad "Be Happy", en het afdrukje/stempel is een speciale edition stempel van Magnolia die"Tilda with ribbon heart scraf"heet.
Met de volgende copic markers heb ik het ingekleurd: E00-E02-E40-E41-E42-E43-R0000-R000-R00.
Onder het afdrukje heb ik een witte ronde doily gebruikt,langs de randen heb ik een leuke border gemaakt met een stans van Marianne design,  en de tag is een stans van Magnolia.
Verder embellishments zijn : sterren bedel, roze satijnen lint, verschillende stukjes wit kant,roosjes,gardenia bloemen en leuke daisy bloemen. De takjes zijn van Unique.

En nu mijn tweede kaart, dat is mijn voorbeeldkaart die ik gemaakt heb voor de challenge van december hier bij Duymelot. Het thema was een inspiratie foto van Chantal.
De cardstock kaart met sneeuwvlokken heb ik zo gekocht, en het papier komt van een paperpad van dcwv.
Het kerstboom heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design, en het hoekje heb ik eens gekocht maar weet niet meer van wie die is.
De magnolia op de voorkant van het kaart is uit de collectie "A Christmas story"en heet "Tilda with little rudolf" en de tilda van de binnenkant, komt uit dezelfde collectie en heet "pixie tilda ".
Dit zijn de copic markers die ik voor deze kaart heb gebruikt: E00-E02-E11-E13-E15-E42-E43-E44-B0000-B000-B00-W00-w0-W1-W2-W3.
Zo dat was het voor vandaag, ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden....bedankt voor het kijken en jullie reacties.Doen jullie nog mee met de challenge?? We zijn nu ook op zoek naar een nieuwe dt lid voor onze team ....dus lijkt het je wat...doe gezellig mee!!

Groetjes, Vera

7 opmerkingen:

sjanie zei

Hele mooie kaartjes, Vera.

Groetjes,
Sjanie

Sandra zei

leuke kaartjes vera
gr sandra

Carolien zei

Hoi Vera,

Wat een schitterende kaart. En die kleuren zijn prachtig!!

Groetjes Carolien

jolanda zei

prachtige kaartjes

Marga50 zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Vera. de bovenste is wel erg mooi ingekleurd. Groetjes Marga.

Chantal zei

Ik loop een beetje achter in blogland, maar je kaarten vind ik geweldig mooi Vera!!! Super gedaan! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

wat super mooi weer vera
groetjes Margreet