Pagina's

zondag 20 januari 2013

Happy Birthday!



Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart! Nu het echt winter is laat ik juist nu een vrolijke kaart qua kleuren zien hoop ik. Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien en dit keer een kaartje voor een hobbymaatje die morgen jarig is. Ik vond dit zo'n toepasselijke Tilda om hiervoor te gebruiken. Ook heb ik mezelf eens even wat streng toegesproken om vooral eens te duiken in die bakken met scrappapier om te kijken of je eens wat op kan maken hahaha. Ik koop steeds nieuw, maar het oude komt eigenlijk nooit op. Herkennen jullie dit? Ik heb daarom het nog steeds prachtige Maja designpapier Crea Diem gebruikt. Heerlijk die kleuren roze/blauw!

Mijn gebruikte materialen zijn:
Stansen: Memory Box Fresh Foliage en klein labeltje (merk weet ik helaas niet)
Diversen: wondgaas, bloemen Wild Orchid Craft, kant, parelpen, stickles chrystal, bedel, naaimachine, houten bloemetjes (Xenos)
Inkt: Distress inkt Vintage Photo en copic markers. Voor de nummers zie hieronder:


Huid: E000,00,01,RV21
Haar: YR24,Y28,YR21,Y21
Strik: C3, B12, 01, 000
Kleding roze: C3, R85, 83,81
Schoenen: W5,3,1
Achtergrond: B00,000,0000

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en ik lees deze reacties ook altijd erg graag! 

Lieve groetjes, Chantal

10 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtig kaartje met al die bloemen. Ook de kleuren zijn super. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Jokecreatief zei

Mooi kaartje, hele leuke stempel en kleuren. Mooi papier gebruikt.
groetjes Joke.

Ghea zei

prachtig kaartje, heel lief.
Groetjes Ghea

janieworkum zei

Schitterende kaart Chantal
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Een toppertje Chantal, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Muuske zei

Prachtige kaart,mooi geheel.groetjes Margo.

Marieke zei

Erg leuke kaart, mooie bloemen heb je gebruikt. De kleurencombi roze en blauw is ook leuk!

Groetjes van Marieke

roelie zei

wauw wat weer een prachtig kaartje

super mooie detai,s er bij

gr roelie

verascrap zei

Hoi Chantal,
Wat een mooie kaart, en die kleuren zijn super, zo ook je bloementoef!!
Groetjes, Vera

Margreet zei

wat n super lief kaartjes heb je weer gemaakt chantal