Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Magnolia MDF klok


 

 
 
Hallo Allemaal,
Zo vandaag eens geen kaart, maar een projectje waar ik al een tijdje mee bezig ben geweest......namelijk een leuke MDF klok die ik gepimpt heb.
Een super idee en een echte uitdaging, waar toch wel veel tijd en denk werk in ging zitten hihihihi!!!!!
Deze klok heb ik bij Astrid gekocht ( mocht het niet meer in de webshop te koop staan kun je altijd Astrid mailen), en daarbij kun je ook het losse batterij uurwerk en verschillende soorten wijzers kopen, en helemaal niet zo duur !!
 
Het papier dat ik hiervoor gebruikt heb is van Fancy Pants , een mooie serie die "Country Boutique" heet.
Het "wijzerplaat"heb ik gemaakt van Craft Cardstock en een stans van Tim Holtz , en die nog ruw geschilderd zodat het een wat versleten look krijgt !
Het hekje rond de voet van het klokje is gemaakt van een Magnolia doohickey stans, en de rondjes binnenin de wijzerplaat zijn gemaakt met een spellbinder stans.


De stempel/afdrukjes zijn van Magnolia, de watering tilda ( met gieter) is uit de "Little easter collectie" 2013, de goosebump tilda (met gans) uit de "turning leaves collectie" 2012, tilda with love komt uit de "with love collectie" 2013 en het Spring fence stempel komt uit de oudere collectie Happy easter collectie uit 2010.
Dit zijn de copic markers die ik gebruikt heb voor het inkleuren van alle afdrukjes:
E00-E02-E13-E15-E17-E35-E37-E39-E40-E41-E42-E43-E44-E70-E71-E74- RV91-RV93-RV95-B91-B93-B95-B97-W00-W0-W1-W2-W3-W5.


Verder heb ik nog wat andere embellishments gebruikt: creme kant 2 soorten uit eigen voorraad,vlinders van unique, plakparels, diverse maten roosjes, en madeliefje bloemen.

Nou dat was mijn bijdrage voor deze week, ik ben zeer benieuwd wat jullie reacties zullen zijn op deze klok .Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer !!!

Groetjes, Vera

8 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat schitterend Vera, echt een toppertje. zo mooi
groetjes Janie

Dili's Creaties zei

super gaaf zeg

groetjes Dili

Ghea zei

wat een schitterende klok
Liefs ghea

Marrie zei

Hallo Vera,

Wat is je klok mooi en wat heb je leuke stempels gebruikt.

Lieve groetjes Marrie

Chantal zei

Wauw Vera, wat is je klok fantastisch geworden meis!

verascrap zei

Hoi Dames,
bedankt voor jullie leuke reacties op mijn klok.
groetjes, vera

Jolanda zei

Heel mooi gedaan en ja bij mij ligt hij nog in plastic op de plank, maar idd er gaat tijd in zitten en hoe je hem wilt hebben. Misschien als ik vakantie heb dat ik hem dan ga maken.
Deze is in ieder geval schitterend.

Liefs Van Jolanda

Carolien zei

Hij is prachtig geworden. Mag je zeker trots op zijn hoor!!!! Veel plezier ermee!!!!