Pagina's

maandag 15 april 2013

Happy Birthday

Hoi, hoi meiden,

De nieuwe week is weer begonnen en eindelijk eens wat betere temperaturen.
Normaal laat ik jullie vrijdag's mijn creatie zien maar deze keer eens op een maandag.
Ik heb deze keer een kado-zakje gepimpt met een Magnolia stempel.

De stempel komt uit de nieuwe serie "Once upon a Time" en ik heb Tilda as a Clown gebruikt, superleuke stempel voor op een kinderkaart/verjaardagskaart.
Ook heb ik de nieuwe doohickey van Magnolia gebruikt alleen zie ik deze niet meer in de webwinkel staan.

De vlaggenlijn is een stans van Joy Craft.
Tilda heb ik ingekleurd met de copics:
E41,E42,E43,E51 en E53
C0,C1,C3 en C5
R81,R83 en R85

Verder het zakje versiert met bloemen en lint.

Wens jullie een fijne week!

Groetjes Tineke

6 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw meis, je creatie is geweldig gaaf met superlieve kleurtjes!

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een leuke stempel, die ken ik niet, nieuw???? Supermooi kaartje weer!

hennie zei

Enig Tineke, heel erg leuk.
Lieve groetjes hennie.

esmee zei

een prachtig kaartje

janieworkum zei

Een beeldschone kaart en wat een leuk stempel , prachtig gekleurd
groetjes Janie

Margreet zei

ik vind m helemaal geweldig meis, erg leuk gedaan zo.
Groetjes Margreet