Pagina's

zondag 19 mei 2013

Lucky Luke ehhe...Edwin!



Goedemorgen allemaal,

Allemaal een fijne Pinksteren gewenst! Op deze mooie zondag wil ik jullie graag weer een kaartje laten zien en dit keer een stoere mannenkaart!

Ik heb dit keer Lucky Edwin gebruikt uit de Once upon a time collectie en heb getracht (zoals volgens mij velen hebben gedaan met deze Magnolia stempel) het in de Western sferen te houden. Het scrappapier is al een oudere serie van Bo Bunny - Timepiece. Ik heb het Wanted papier gevonden op internet en uitgeprint en de Sheriff ster heb ik zelf gemaakt door een Sissix stans te gebruiken, vervolgens Crackle paint Vintage photo gebruikt en gouden splitpennen op het einde geplakt. De letters HB staat voor Happy Birthday. Verder een Tim Holtz on the Edge tandwielen, maar ook het paperclipje is van Tim Holtz en de klok achter het papier. Ohh hahaha, ook de tickets zijn van Tim Holtz (jeetje, opeens merk ik wel veel van Tim gebruikt hihihi).


Mijn gebruikte copic nummers zijn:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: W4,6,8
Rood: E09,R37,E07
Geel: E99,YR24,Y26
Broek: W8,6,4
Pistolen: W9,7,6
Schoenen, riem en hoed: E59,57,55
Achtergrond: E07, W4, E55, Y26

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en Pinksteren en tot de volgende keer! 


7 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Liefs, Marianne

Hermien zei

Prachtig...

Groetjes

Carolien zei

gadverdamme wat is ie prachtig zeg!!!

Groetjes Carolien

Marga50 zei

Goeiemorgen Chantal, wat een helem ooie kaart heb je gemaakt met vele leuke details. Fijne dag, groetjes Marga.

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook mooie kaart.prachtig bewerkt.
groetjes Janie

Neline zei

wauwwww...wat stoer zeg!!! Heel mooi gedaan zo alles bij elkaar.
groetjes
Neline

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

GEWELDIG Chantal!