Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

Just to say HELLO

Hoi, hoi meiden,

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Op vrijdag ben ik altijd lekker op tijd uit het werk dus ik duik zo de tuin in ;-).
Maar eerst wil ik jullie nog een kaart laten zien die ik afgelopen week heb gemaakt.

De basis van de kaart is met kraftkarton met daarop een stuk designpapier van Maja Design "Vintage spring collectie".
Verder de vlindermal van Joy Crafts en de ronde mal van Marianne Design gebruikt.
Ik zie ze zo niet in de webwinkel staan maar je kan altijd via de mail contact opnemen met Astrid.
Verder wondgaas, bloemen, vlinder en een tekststempel gebruikt.

 
Het afdrukje ingekleurd met de copics:
E40,E41,E42,E43,E44,E51 en E53
B91,B93 en B95
R22

Zo dames dit was het dan weer voor deze keer en duik ik nu echt de tuin in.

Een heel fijn en zonnig weekend!

Liefs Tineke

7 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterend!!

roelie zei

hij is super mooi tineke

gr roelie

Aartje zei

Prachtige kaart met mooie details.
Groeten, Aartje

janieworkum zei

Een schitterende kaart Tineke
groetjes Janie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
en wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hij is weer lief EN mooi Tineke,

creatief liefs,

Mary

Chantal zei

Sodeknetters het is weer een geweldig gave kaart zeg!