Pagina's

woensdag 17 juli 2013

Scrap layout Toby

Hallo allemaal,
Zo wat hebben we toch een zomer weertje de laatste tijd, of niet dan ??
Met het mooie weer heb ik niet veel kaarten gemaakt, dus heb ik vandaag een scrap layout voor jullie die ik gemaakt heb van onze hond Toby, die we bijna 5 weken geleden hebben moeten laten inslapen.
Er zijn zoveel fotos, dus moest daar maar nodig wat aan gedaan worden.
Deze serie was dat hij in een doos was gekropen, echt zo schattig.





Het papier is van Basic Grey, een oudere collectie, de titels zijn gemaakt met chipboard, stickers en gemaakt met de cricut. Verdre heb ik wat stickers, bloemen, chipboard knopen, splitpennen en een bottlecap met sticker erin gebruikt.

Het is eens wat anders, hopelijk vinden jullie het leuk om te zien.
Het scrappen deed ik voor kaartenmaken, maar als ik alles zo zie is het toch wel leuk om weer eens te doen.


Groetjes, vera

3 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart zo met je hond
groetjes Janie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Mooie layout Vera,
mooie herinneringen ook denk ik,

creatief liefs,

Mary

Chantal zei

Dit is een prachtige herinnering aan Toby meis...