Pagina's

zaterdag 3 augustus 2013

Sweet Scarecrow

Hallo weer blogvolgers,


wat hebben onze vakantiegangers die in eigen land gebleven zijn een ontzettend mooi weer he?
Voor mij persoonlijk is het net even te warm, maar daar doe je mooi niets aan.

Ik vind het zelfs te warm om te knutselen en hen veel spullen naar beneden gehaald want daar is het nog een beetje redelijk.
Deze keer heb ik een Bestie voor jullie die niet in de winkel staat, maar er is wel een mooie nieuwe serie binnen, kijk maar eens hier.
Waar ik wel trots op ben is dat er een tweetal verpakkingen van de Besties door mij gekleurd zijn en dat zijn: Running Bear en Dot to Dot, leuk he?

Maar oke, nu de kaart:



 Ik heb haar gekleurd met mijn copics op Neenah papier en dames, het is weer bonnen en hier in de webwinkel te vinden.
Ik wil geen ander papier meer om op te kleuren want echt dit is GEWELDIG PAPIER en het zit in pakken van 20 vel, dus geen 10 en het formaat is A4.



Ik heb haar uit-gestanst met een nestabillitie en een moooi kantje eromheen gedaan, dit elastische kant staat niet in de webwinkel maar kun je voor een heel lief prijsje per meter bij Astrid kopen, Creashop Duymelot dus.
Het design papier is (hie kant het anders) van Maja en vind je hier
Doordat het elastisch heb je ook geen probleem bij ronde of vierkante items om er omheen te komen, ideaal.
Ook de parelrand die je ziet kun je per meter kopen bij Astrid, dus geef het aan bij je bestelling, ook dit heeft een heel lief prijsje.
Het organza lint wat ik gebruikt heb vind je hier.


De labels zijn Magnolia Doohickeys

Nu volgens mij heb ik alles weer gehad en wat je verder op de kaart ziet komt uit eigen voorraad,

Rest mij  nog jullie een heel fijn weekend te wensen en ik hoop dat jullie wat verkoelimg kunnen vinden,

creatief liefs,

Mary

3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
en wat prachtige kleuren
Groetjes Margreet

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart
groetjes Janie

Chantal zei

Werkelijk weer een schitterende creatie van jouw hand Mary! Dikke knuff Chantal