Pagina's

zondag 5 januari 2014

Have a great day!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een op en top mannenkaart laten zien. Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn buurman die in december jarig was. Ik vind mannenkaarten altijd best pittig en de kunst vooral om geen bloemen te gebruiken. Ik pak daarom zo vaak als kan dan toch een vintageplaatje, zo nu ook weer. 

En dat kwam ook nog eens goed uit, want bij Duymelot Design Team is afgelopen woensdag de nieuwe januari-challenge van start gegaan: Maak een mannen- of jongenskaart. Dit is mijn DT-voorbeeld. Klik op de foto rechtsboven van de wedstrijd om direct naar het bericht van de wedstrijd te gaan en neem vooral een kijkje en zie wat de andere dames voor mooie mannenkaarten hebben gemaakt en doe gezellig mee met de challenge!

Mijn basis is zwart en kraft met Maja Vintage Autumn papier. Ook de klokken komen uit dat blokje, maar heb ik dus uitgeknipt. Verder heb ik gewerkt met Tim Holtz dies, jute, Tim Holtz filmstrip, Tim Holtz pen, Tim Holtz paperclip, Tim Holtz tickets en zelfs de tekstjes zijn van Tim Holtz... Maar ook is het ribbelkarton van Joy en de label is een doohickey van Magnolia. De bedel en lint komt uit eigen voorraad.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens iedereen nog een fijne zondag! 


3 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een Prachtige kaart. SUPER. Groeten Trijntje.

Sarah - Crea S zei

Weer een staaltje Kunst! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Margreet zei

Dat ziet er weer supers uit meis