Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

WINNAARS WEDSTRIJD FEBRUARI

Goedemorgen allemaal,

Morgen is het 1 maart en dus weer tijd voor de nieuwe wedstrijd, wat dat wordt vertel ik nu nog niet!
Vandaag mag ik weer de winnaars bekend maken van de afgelopen wedstrijd.

De winnaar gekozen via random is:


Nummer 3 en dat is:
ANITA met deze leuke en vrolijke kindercreatie



GEFELICITEERD Anita wil je even contact opnemen met ASTRID voor je prijs?

Ook hebben we als DT weer een TOP3 uitgekozen en de winnares hiervan mag voor de maand april gastdesigner zijn, we waren het ook deze keer weer volledig met elkaar eens:

Nummer 36:


En dat is TINEKE
Gefeliciteerd Tineke en als je het leuk vind om voor de maand april gastdesigner te zijn bij Duymelot wil je dan even contact opnemen met TINEKE

Morgen komen we weer terug met de wedstrijd voor maart.

Fijne dag Tineke
namens DT team Creashop Duymelot

3 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Wow, ik zie dat ik de random winnaar ben! Super bedankt! Echt leuk!
Tineke je bent een terechte winnaar! Gefefeliciteerd met je prachtige kaart als top drie winnaar!
Ik heb inmiddels al een mailtje gestuurd, hopelijk is deze goed aangekomen.
Groetjes Anita

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Anita en Tineke
jullie creaties waren ook super mooi.
groetjes Anita

Tineke van der Linden zei

Anita, gefeliciteerd!
Leuk dat ik de winnaar ben van de top-3. Dank je wel!!
Groetjes Tineke