Pagina's

zondag 16 maart 2014

Happy Birthday!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag mag ik jullie weer met een kaart inspireren... Dit kaartje heb ik speciaal voor mijn buurmeisje gemaakt die volgende week jarig is. Ze is helemaal gek op paarden en tsja... dan moet er toch een paard op haar verjaardagskaart komen toch? Verder heb ik het helemaal heerlijk roze gehouden en helemaal op en top voor jongedames hihihi.

Mijn gebruikte materialen zijn:
Stempels: Beautiful Star - Little Moscow collectie 2014 en tekst Happy Birthday Magnolia
Snijmallen: Magnolia lovely fence, Magnolia Swirl, Memory Box muzieknoten, Nestabilitie florish oval, Tim Holtz Torn Notebook, Magnolia tag
Diversen: kant, rozenkant, roze parellint, Tim Holtz filmstrip, bloemen Wild Orchid Crafts, bedel paardenhoofd, zilveren hanger, wondgaas, kreukellint, parels, copic markers, Ranger Liquid pearls, stickles star dust

Hieronder nog wat close-ups:



Ik wens iedereen nog een fijne zondag! En tot de volgende kaart!


2 opmerkingen:

esmee zei

een super mooi kaartje

roelie zei

prachtig paarde kaartje chantal super mooie details en lekker in rose zeker een echte meiden kaart

gr roelie