Pagina's

zaterdag 1 maart 2014

Nieuwe wedstrijd en Gastdesigner van de maand maart.

Hallo Allemaal


Het is weer de 1e van de nieuwe maand, dus weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.
Ons Design team heeft weer mooie voorbeelden gemaakt.
De gastdesigner van deze maand is Gerie en zij heeft onderstaande kaart gemaakt.


We hebben Gerie gevraagd om wat over haar zelf te vertellen en dit was haar reactie:

Hallo ik ben Gerie en ben in Februari uitgekozen om in Maart gastdesigner te zijn op het challenge blog van Duymelot, en iets over mezelf te vertellen. Zal ik het dan alleen maar over de creatieve kant hebben....anders wordt het wel een heel lang verhaal. Zolang als ik me kan herinneren, ben ik altijd creatief bezig geweest, met papier stof, wol, katoen etc. etc. etc. Ook buitenshuis...tuinieren, leuke decoraties maken van hout, gaas, mos, berkentakken lood....het maakt mij niet uit! eigenlijk vind ik teveel leuk!! Het maken van kaartjes en creaties om weg te geven doe ik al zo'n 15 jaar, maar kwam in een stroomversnelling toen ik in Januari 2013 een blog ben begonnen,  Dit had ik al jaren eerder moeten doen! wat is het super leuk om je hobby te delen met alle blogdinnen uit blogland. In het begin was het wel even zoeken hoe alles moest...met de challenges mee doen enzo...en ik heb in het begin heel veel aan de hulp gehad van mede blogsters, nog bedankt meiden!! iedereen was bereid om te helpen....en inmiddels help ik nu weer anderen. De inspiratie en tips die je van elkaar op doe, vind ik fantastisch! en hoop er nog heeeeeeel lang van te genieten!  Mijn voorkeur gaat uit naar vintage kaarten maken, maar vind ook andere uitdagingen heel leuk!  Al vrij snel werd ik gevraagd om DT lid te worden bij de challenge van Scr@p-Cards, wat ik enorm leuk vind om te doen, zo zie je ook heel veel andere bloggen, dus ook weer genieten van alle mooie kaartjes!! En ik maak al bijna een jaar voorbeeldkaartjes voor een web/winkel Hobby,Crafts and Paperdesign in Duitsland.


Astrid en Duymelot team...dank jullie wel, om op deze manier in het zonnetje te mogen staan op jullie blog!


Heel veel Hobby groetjes van Gerie en graag tot ziens op mijn blog http://scraptastisch.blogspot.nl/
 




5 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Heel leuk dat ik in het zonnetje wordt gezet op jullie blog, erg leuk!! tot de volgende keer!
Fijne zondag en groetjes van Gerie

nans'creablog zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt Gerie. Maar jouw kaarten zijn altijd prachtig hé.
Geniet van dit zonnige plekje.

Groetjes,
Nans

Trijntje zei

Hoi Gerie heeft een hele mooi kaart gemaakt als GD. Groeten Trijntje

Maia zei

Heerlijk je verhaal Gerie en dat is meteen een van de redenen waarom jullie echt op haar blog moeten gaan kijken.
De verhalen die ze bij haar prachtige creaties maakt zijn op zich al een feest om te lezen. Het is als eventjes op de koffie gaan bij iemand en daarom ben ik ook al een. Tijdje een van die " blogdinnen" zoals zij dat noemt haha.
Deze kaart is ook weer schitterend Gerie, zoals we van je gewend zijn met mooie kleuren en veel details!
Fijne week allemaal!
Lieve groet Maia

lenywim35 zei

Ik vond het zo leuk bij Gerie te lezen, dat jullie een challenge hadden met voorjaar, je wordt zo blij van al die kleuren in de tuin geel en lia, dat ik deze kaart ook bij jullie wilde laten meedoen. Veel succes met de voorjaar/lente challenge. gr leny w