Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

SPRING

Hoi, hoi allemaal,
Hebben jullie ook af en toe de lentekriebels ;-) nou ik wel.
Afgelopen zaterdag is HIER de wedstrijd voor de maand maart van start gegaan, de opdracht is:
maak een lentekaart.
Bovenstaande kaart heb ik als voorbeeld gemaakt.
*De basis van de kaart is lila linnenkarton en de vorm is een spellbinders mal.
*De rand onder het afdrukje (lila) is van Marianne Design ( één van mijn favoriete mallen).
*Voordat ik het afdrukje erop heb geplakt heb ik eerst met diverse mallen (hart, swirl, tekst "greetings") uit wit en lila linnenkarton gestanst.
*Toen over de basis een stukje heel dun kant/linnen geplakt, daarop de uitgestanste vormen en als laatste het afdrukje erop geplakt.
*Daarna met een Magnolia stans bloemen uitgestanst en met een mal van Marianne Design de blaadjes.
*Het woord "SPRING" met het scrabble alfabet van Joy Crafts op het paarse linnenkarton gestempeld en uitgeknipt. Dit wat speels onderaan de kaart geplakt.
*Als laatste de kaart verder versiert met de bloemen en plakparels.
*Tot slot over diverse delen glitterspray gespoten.
 
Tot slot nog even een close-up van het afdrukje.
En neem eens een kijkje in de webwinkel van Creashop Duymelot.
 
Wij hopen jullie genoeg inspiratie te hebben gegeven en zijn benieuwd naar jullie LENTEKAARTJES.
 
Een fijn en zonnig weekend
 
Liefs Tineke

1 opmerking:

esmee zei

een schitterend kaartje