Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,
Hier weer een kaartje van mij. Ik moet eerlijk bekennen door heel veel drukte heb ik al een aantal weken niets meer gemaakt dus laat ik jullie weer een wat ouder kaartje zien en heb ik dit keer ook een stempeltje die NIET te koop is bij Duymelot, maar het papier natuurlijk wel.


Ik heb voor deze kaart het papier van maja design- sofiero gebruikt. De vlinder rand is van tim holtz en de labeltjes zijn van go-kreate. De tekst op de labeltjes heb ik met een tekststempel van magnolia gedaan.
De ballonnen heb ik ook uit het sofiero papier geknipt en met wat 3d kit opgeplakt. Het frame met de tekst erin is van lichtgewicht klei gemaakt. Het klei staat niet op de webshop maar heeft ze wel te koop dus mail gerust naar Astrid als je er vragen over hebt.
Het kant , lint, bedel en de bloemen komen uit eigen voorraad.

1 opmerking:

Muuske zei

Prachtige kaart.groetjes Margo.