Pagina's

zondag 1 juni 2014

Have a Sunny Day!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie een bijzonder kaartje laten zien die ik voor een lief DT- en blogmaatje heb gemaakt. Ik heb gekozen voor mijn lievelingsthema maritiem. Ik ben daar helemaal wauwsa van, dus wilde juist daarom haar meenemen in deze prachtige sferen met deze kaart. Ik hoop dat dit gelukt is hihihi. 

Als basis heb ik een go-kreate mal gebruikt en het schitterende papier van Pion - Shoreline treasures. Salute Tilda uit de Summer Breeze Collectie 2013 heb ik gemaskerd met de achtergrond uit de Bon Voyage collectie. Deze laatste collectie is met stip toch wel mijn meest favoriete collectie van Magnolia ooit. De randstans is van Noor! Design en deze heb ik met gesso en snowtex bewerkt. Ik vond dit wel een golfeffect geven. Verder heb ik achter de kaart een soort visnet-draad gebruikt en wondgaas. De wolk is een doohickey- Magnolia en de filmdoily is van Tim Holtz. Ook heb ik een uit jute een cirkel gestanst en die tussen 2 papieren doily's gelegd, voordat Tilda erop geplakt is. De vlag rechts op de kaart met Sarah 50 erop, is ook van Magnolia. De meeuw, het anker en de boot is van Rayher. Zulke leuke embellies om te gebruiken. Linksbovenin heb ik blauw raffa-ijzerdraad gebruikt. De kaart heb ik verder afgemaakt met bloemen en schelpen (waarvan een aantal recht uit de zee zelf!!). Tilda heb ik ingekleurd met mijn geliefde copic markers en op de golven heb ik nog wat stickles stardust gedaan.

Hieronder nog wat close-ups van de kaart:




Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wens iedereen nog een fijne zondag!


1 opmerking:

Anoniem zei

Een prachtige zonnige kaart, wow!!!
Creatieve groetjes, Gaby