Pagina's

zondag 29 juni 2014

To the beach


Goedemorgen allemaal!

Ik wil jullie graag weer een kaartje laten zien met Magnolia en in mijn favoriete thema Strand! Ik kan daar nooit genoeg van krijgen en dit keer heb ik het prachtige oudere lijn van Maja - Life by the Sea gebruikt. Ik vind dit nog steeds schitterend papier en mooi te combineren! 

Ik heb Playing on the beach Tilda gemaskerd met de Swedisch Cottages van de Sea Breeze Collectie 2013 en deze vervolgens ingekleurd met mijn copic markers. Straks vermeld ik nog even de nummers voor de liefhebbers.


De basis van mijn kaart is een Go Kreate mal. Verder wilde ik de kaart een beetje robuust over laten komen en heb daarom met Joy ribbelkarton, jute, wondgaas en blauw raffa ijzerdraad gewerkt. De tickets zijn van Tim Holtz. De zeilboot is van Marianne Design en de vlag is van Magnolia Doohickey.


De lieve slippertjes en de meeuwen zijn van Rayer en het flesje met brief is van Tim Holtz. Verder een mooie bedel van een reddingsboei, bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts en schelpen maken het geheel weer compleet.


Gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20, 00
Haar: E89,87,Y28,21,YR31,30
Blauw: B97,95,93,91,00
Rood: E08,07,R22
Huisjes: E27,25,23,21
Zand: E44,43,42,41,40
Lucht: B00,000,0000

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende kaart!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gave kaart!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Muuske zei

Schitterende zomerse kaart.groetjes Margo.