Pagina's

woensdag 10 september 2014

Congratulations

Hallo Allemaal,

Zo het is een tijdje geleden dat jullie iets van mij hebben gezien hier op het Duymelot blog !!
Ik had even tijd voor mezelf genomen en toen ook nog vakantie..dus dan is het zo weer september !!

Helaas moet ik ook vertellen dat deze kaart van vandaag mijn laatste kaart voor het Duymelot design team zal zijn. Over deze besluit heb ik lang  nagedacht...mede doordat ik al vanaf het starten van het duymelot blog erbij betrokken ben geweest .
Maar ik had al een tijdje moeite met het maken van een kaart elke week en de wedstrijden erbij...dus vond ik het tijd om de knoop door te hakken en met het Design team te stoppen.
Op het ogenblik heb ik gewoon te weinig tijd om goed deel te nemen aan het blog.

Wel blijf ik kaarten maken en scrappen, en hopelijk blijven jullie mij volgen op mijn eigen blog !!

Nog even over mijn kaart van vandaag.....het is een vorm kaart gemaakt met de stansen set van Go Kreate. Het papier is afkomstig uit het paperpad van Maja design " Coffee in the Arbour".
Het lieve stempel afdrukje is van het Magnolia collectie "Animals of the year 2014,..... en deze stempel heet "Tilda with cock-a-doodle-doo rooster ".

Het filmstrip is gemaakt met een stans van Joy, de tag is van Magnolia. Verder heb ik nog gebruikt: wit breed kant, blaadjes van dutch doobadoo,plakparels,en diverse bloemen.

Dat was mijn laatste bijdrage, ik wil iedereen bedanken voor het volgen van het blog en alle reacties.
Hopelijk zie ik jullie terug op mijn eigen blog http://verascraps.blogspot.nl/ .

Groetjes, Vera

2 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Jammer dat je er mee stop, maar wel begrijpelijk.
Dit is dan nog een geweldige mooie afsluiter van je!!
Dankjewel voor je mooie inspiraties steeds weer.
Groetjes Anita

roelie zei

wat een mooi afscheids kaartje heb je gemaakt

soms moet je een besluit nemen voor ej zelf heel veel susces verder

gr roelie