Pagina's

maandag 8 september 2014

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie het kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor de wedstrijd van September. Het thema is Lady's Only dus dat is voor velen goed te doen lijkt mij. 

Het model kaart dat ik gemaakt heb is vrij eenvoudig maar je kunt er leuk wat diepte in brengen doordat je twee stroken aan de voorkant een beetje rond zet.

Het papier komt uit de Coffee in de Arbour Collectie van Maja Design. Ik vind het hele mooie kleuren die perfect te combineren zijn met elkaar. Natuurlijk een lief Tilda stempeltje erop en wat bloemen en swirls om het af te maken.



Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.

Fijne dag allemaal, groetjes José

2 opmerkingen:

Unknown zei

Schattig!♡

Hanny zei

Wat een prachtige kaart José

Groetjes Hanny.