Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

2 voorbeeldkaartjes voor onze clubdag

Hallo Allemaal,

Afgelopen zaterdag was onze gezamelijke clubdag van de cutie kaarten vitrineclub en de magnoliaclub waar Astrid ook altijd elke gezellig met een deel van haar winkel bij aanwezig is.
Ik kon er deze keer ook niet bij zijn omdat ik samen met Chantal naar Zweden was naar het magnolia weekend die zij gewonnen had.
Maar ik heb natuurlijk wel 2 voorbeeldkaartjes gemaakt om de aanwezige clubdag leden ook wat inspiratie te kunnen geven.
Het papier wat we in de kit hadden was voor winterse en gewone kaarten. De bovenste kaart heb ik gemaakt met het coffee in the arbour papier en de onderste is uit de maja vintagefrost collectie

Sommige dingen zoals het hekje, de vlinderrand, berken hartjes, berken sterren, sneeuwsterrand, ijspegelrand, slender firs, gips fotoframe en de crackle paint die ik erop gedaan heb komen uit eigen voorraad. Het papier, wondgaas, lint, kant , jute, bloemen, bedels, cardstock, doiley en vintagevel komen wel uit de kit die uitgedeeld werd.

2 opmerkingen:

Marga50 zei

Twee hele mooie kaarten Margreet en wat heb je Tilda super goed gemaskerd.Ik heb afgelopen zaterdag uitgebreid je kaarten bewonderd. Super zijn ze. Groetjes Marga.

Dora zei

wow....twee prachtige kaarten. schitterend gewoon. vol met details. knap!!