Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Een cadeautje met Tilda

Hallo weer bloglezers,

ben ik weer en deze keer met een cadeau verpakking want dat is onze uitdaging van de maand november.
Doe leuk en gezellig mee en win een waardebon, kan niet moeilijk zijn toch met kerst voor de boeg, dan heb je vast een cadeau verpakking klaar ;-)
Ok, de verpakking is een papieren zak welke gepimpt is met het mooie Maja Design papier uit de laatste nieuwe collectie, Vintage frost basiccs.


 Op de voorkant staat Christmas Kitchen Tilda from uit de Waiting for Christmas collectie.


Ze is gestempeld met memento op het heerlijke Neenah papier, met copics, nou kun je een mooiere combinatie van producten bij elkaar vinden?


De stansjes zijn een mix van Joy en Magnolia en ik heb ze allemaal geïnkt met distress inkt.


Van het laarsje uit de Magnolia stansset heb ik een label gemaakt en daar mijn kerstwens opgeschreven. 




Dit is de achterkant van de cadeau verpakking, want ook de achterkant hoort er bij.
Ik hoop dat ik jullie over de streep kan halen om mee te doen aan onze challenge?
Ik wens jullie nog een heel fijn weekend en tot de volgende keer,

creatief liefs,

Mary


2 opmerkingen:

roelie zei

mooi gedaan leuke tilda er bij mooi ingekleurd

ger roelie

Margreet zei

Prachtig meis, mooie kleuren ook.
liefs margreet