Pagina's

vrijdag 28 november 2014

Merry Christmas


Hoi, hoi allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie iets te laten zien.
Net zoals velen met mij denk ik zijn we druk bezig met de kerstkaarten/creaties.
Vandaag wil ik jullie bovenstaande kado verpakking laten zien.

Heb eerst een kerstkaart gemaakt en vervolgens op een papieren zak geplakt.
Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van diverse mallen van Marianne Design. Ik heb wel wat de oudere mallen gebruikt maar er zijn ook weer veel nieuwe leuke mallen te koop.
De stempels zijn van Magnolia ook van een oudere serie.

Nadat de kaart klaar was heb ik deze dus op een papieren zak geplakt en vervolgens gaatjes bovenin gemaakt en hierdoor een stuk touw gedaan zodat het een leuke verpakking voor een kerstkadootje is geworden.

Maandag komen we weer met de nieuwe wedstrijd, fijn weekend allemaal.

Groetjes Tineke.

2 opmerkingen:

Rimmie zei

Erg leuk idee om op deze manier een cadeau-verpakking te creeëren!
Mooie kaart hoor!

Groetjes

Rimmie

Margreet zei

dat ziet er weer schitterend uit meis
xx Margreet